bekijk deze dan maarquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet eerlijk gezegd wel zeggen dat ik blij ben dat het weer even afgelopen is, verdomme mijn studie gaat er wel een beetje onder lijden als ik 3 verschillende series aan het volgen ben. Binnenkort even Prison Break er in 2 dagen er door heen jagen en dan ben ik daar ook vanaf
Ik lijk wel een fuckin' verslaafde
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:14 schreef Aurelium het volgende:
Erg tof seizoen. Vooral dat er steeds meer doorlopend verhaal komt, net als ook al in season 4 het geval was. Ik hoop ook echt dat seizoen 6 een stuk minder terroristje pakken wordt.
Open up socket, trace his cell, locate satelite, reentering coordinates, yes jack I see him, they are planning to detonate the nuke in the sewers of los angeles. Send a tac team! We can't they are to far. Alright, I'll go in alone. Cloe use infrared to determine the postions of the hostiles. Alright Jack... be carefull. *bang* *bang* *pang* Jack are you alright? Yes, but damn it, ali hah shali killed himself before I could get acces to him. We have no other leadsNo jack, we have. We retrieved an adress from the damaged memory stick you retrieved earlier.
Etc etcDit hebben we wat mij betreft wel een beetje gehad eigenlijk.
Maar 24 blijft super tofHoe dan ook
Dat ze het in LA filmen wilt niet zeggen dat het niet in China afspeelt, in Hollywood kunnen ze van elke locatie wel een set maken. Maar ik las ergens dat ze erover zaten te denken ofzo om echt op locatie in China te gaan filmen, dus Jack komt heus wel aan in China, anders stelt die hele cliffhanger niets meer voor, dit is echt de mooiste en engste cliffhanger ooit in de wereld van televisie. Maar eenmaal in China, kom je niet meer zomaar terug in LA, dus dan blijft het ook in Chinaquote:Season 6 wordt in LA gefilmd dus ik denk niet dat Jack ooit in China aankomt.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:14 schreef Aurelium het volgende:
Open up socket, trace his cell, locate satelite, reentering coordinates, yes jack I see him, they are planning to detonate the nuke in the sewers of los angeles. Send a tac team! We can't they are to far. Alright, I'll go in alone. Cloe use infrared to determine the postions of the hostiles. Alright Jack... be carefull. *bang* *bang* *pang* Jack are you alright? Yes, but damn it, ali hah shali killed himself before I could get acces to him. We have no other leadsNo jack, we have. We retrieved an adress from the damaged memory stick you retrieved earlier.
Ik denk dat dat best nog eens zou kunnen, want je zag hem nog weg gevoerd worden. Zal me niets verbazen als die nog leeft iddquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik had er zelf niet aan gedacht trouwens, maar een aantal mensen schreven in dit topic dat het wel eens zou kunnen dat Henderson niet dood is. Nu ik daar zo over nadenk zou dat idd heel goed kunnen. Jack zou hem laten verdwijnen en Jack weet als geen ander dat 'dood' een goede manier van verdwijnen is. Dus misschien leeft Henderson idd nog en helpt hij zelfs mee om Jack in seizoen 6 te bevrijden in aflevering 1.
Dan zien we straks Henderson in de prequel... en die komt erachter dat jack nog leeft en waar hij is. De komende maanden zijn ze dan bezig met de voorbereidingen om hem te bevrijden... en in aflevering 1 van seizoen 6 is het zo ver
Jup, ik had het ook een 'het zal toch niet'-moment.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik was even bang dat Jack echt doodgeschoten ging worden. Hoewel dat eigenlijk niet had gekund omdat Kiefer nog voor een aantal seizoenen getekend heeft.
Had wel een enorme schok geweest.
Dan zal het vast wel voor Nucleaire info of één of andere chinese spion/terrorist geruild moeten worden of Jack zal vast iemand van de Fa Lung Gong sekte moeten vermoorden oid...quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:43 schreef Bellator het volgende:
Ze moeten er in seizoen 6 wel iets anders van maken. Ik hoop echt niet dat Jack Bauer geruild wordt voor weet ik veel wat en dat ie weer terroristen moet pakken.
Nee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:28 schreef Wytze het volgende:
[..]KOM NIET MEER BIJ
Deze moet absoluut in de nieuwe openingspost
Boeiend, vorig seizoen hadden we Ronnie "De nieuwe Jack" hoewel hij Jacks ass kickte in een one-on-one fight kreeg die nog geen minuut later 3 kogels door zijn borstkasjequote:Op woensdag 24 mei 2006 01:43 schreef Bellator het volgende:
Ze moeten er in seizoen 6 wel iets anders van maken. Ik hoop echt niet dat Jack Bauer geruild wordt voor weet ik veel wat en dat ie weer terroristen moet pakken.
Chagerijnquote:
Ik vond die homo-exman wel goed bij haar passen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:49 schreef Wytze het volgende:
[..]
ChagerijnJe bent goede match voor Chloe jij
Seizoen 5 had geen mol, alleen maar een medewerker die door Washington gestuurd was. Niet echt een mol dus.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens, ze mogen nu ook wel kappen met in elk seizoen een "mol" binnen CTU op te proppen te komenOndertussen weet iedereen nu wel dat de beveiliging binnen CTU zo lek als een mandje is
Dat dacht ik ook. Ik vind het zo zielig gewoon. Vijf keer de wereld gered, en waarvoor? Voor een boottripje naar Chinaquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:55 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat kut voor Audrey ook eigenlijk heHeeft ze na 1,5 jaar weer een dagje d'r vriend terug, zit ie alweer op de boot naar China
Ja dat wilde ik net zeggen, puik stukje schrijf en acteerwerk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:15 schreef Merkie het volgende:
A year and a half ago, I was warned that my life was in danger. I summoned (?) within the government. I was told the only way I could stay alive was to create the illusion that I was dead. I was forced to deceive people that I loved. My only daughter will never forgive me. As I see the depth of your corruption unfold, I have no doubt that you are that source of danger. David Palmer was a great man, he was a great president, he was also my friend. He tried to warn me about you and now he is dead. Other people tried to help me, and they are dead too. So mister Logan, I hope you understand, I have absolutely nothing to lose. You are gonna be held accountable for your part of everything that happened today. You are not gonna be able to hide behind the presidency. Right here, right now, you are gonna face justice! And make no mistake about this, this is personal. If you think for a second that I am scared to put a bullet in your brain, you don’t know me.
Jack!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |