ik heb het ook maar van kieferrocks.com gepluktquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Seizoen 2? Dit was seizoen 1 in de limo![]()
Ik heb geen idee. Op de Amerikaanse forums zijn ze het spoor ook bijster..(Ik hoop dat ie nog leeft)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:51 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waar is die man eigenlijk gebleven (wayne)?Hij leeft nog wel toch?
in de aflevering werd toch gezegd dat ze hem niet konden vinden? Lijkt me ook wel logisch, aangezien Wayne ondergedoken zat omdat de mannetjes van Logan hem wilden omleggen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:14 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Op de Amerikaanse forums zijn ze het spoor ook bijster..(Ik hoop dat ie nog leeft)![]()
dat zal vast wel idd, maar eigenlijk voel ik er weinig voor om daar 7 maanden vantevoren over na te gaan zitten denkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:35 schreef scanman01 het volgende:
We zullen in de prequel wel te zien krijgen dat Jack weet te ontsnappen en dan speelt seizoen 6 gewoon weer in L.A.
Seizoen 6 kan haast niet gaan over de bevrijding van Jack, want dan heeft hij een veel te saaie rol. Wat ze waarschijnlijk gaan doen is dat we in de prequel te zien krijgen dat Jack's vrienden erachter komen waar hij is en dat hij dan in aflevering 1 van seizoen 6 wordt bevrijd ofzo. Zoiets zal het worden.
Als je dan iedere week een aflevering wilt doen, eindigt seizoen 6 veel eerder dan in mei... dus dan zit je met seizoen 7 met hetzelfde probleem. Of je moet willen dan ze net als met andere series die wel veel eerder al beginnen, soms een maand gewoon overslaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat zal vast wel idd, maar eigenlijk voel ik er weinig voor om daar 7 maanden vantevoren over na te gaan zitten denkenkonden ze niet in september verdergaan
![]()
Dat verwacht ik niet. Is wat mij betreft ook niet boeiend genoeg. Die mannen worden gewoon nooit gepakt. Einde verhaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:39 schreef Myers het volgende:
Ik denk dat S6 zal gaan over idd ten eerste de bevrijding van Jack op de 1 of andere manier, en misschien ook wel de jacht op de mensen die boven Logan stonden in dit seizoen. Dat lijkt me wel kickass.
Damn ik zit nog steeds half in shock van dat einde.
mij niet, absoluut nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:39 schreef Myers het volgende:
en misschien ook wel de jacht op de mensen die boven Logan stonden in dit seizoen. Dat lijkt me wel kickass.
hmm.. nee.. dat deden ze met friends enzow ook altijd, en das idd zwaar kutquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je dan iedere week een aflevering wilt doen, eindigt seizoen 6 veel eerder dan in mei... dus dan zit je met seizoen 7 met hetzelfde probleem. Of je moet willen dan ze net als met andere series die wel veel eerder al beginnen, soms een maand gewoon overslaan.
Daar moet ik persoonlijk helemaal niet aan deneken. Ik vind een week al te veel
Ben ik de enige die het een beetje vaag begint te vinden dat er zoveel in LA gebeurt, volgens mij hebben alle seizoenen zich hier afgespeelt, ik bedoel hoeveel aanslagen kan 1 stad krijgen ....quote:Season 6 wordt in LA gefilmd dus ik denk niet dat Jack ooit in China aankomt.
Er is veel wat de massa niet komt te wetenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:04 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het een beetje vaag begint te vinden dat er zoveel in LA gebeurt, volgens mij hebben alle seizoenen zich hier afgespeelt, ik bedoel hoeveel aanslagen kan 1 stad krijgen ....
LOL, je kunt zo solliciteren als 24 scenarioschrijver.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:14 schreef Aurelium het volgende:
Erg tof seizoen. Vooral dat er steeds meer doorlopend verhaal komt, net als ook al in season 4 het geval was. Ik hoop ook echt dat seizoen 6 een stuk minder terroristje pakken wordt.
Open up socket, trace his cell, locate satelite, reentering coordinates, yes jack I see him, they are planning to detonate the nuke in the sewers of los angeles. Send a tac team! We can't they are to far. Alright, I'll go in alone. Cloe use infrared to determine the postions of the hostiles. Alright Jack... be carefull. *bang* *bang* *pang* Jack are you alright? Yes, but damn it, ali hah shali killed himself before I could get acces to him. We have no other leadsNo jack, we have. We retrieved an adress from the damaged memory stick you retrieved earlier.
Etc etcDit hebben we wat mij betreft wel een beetje gehad eigenlijk.
Maar 24 blijft super tofHoe dan ook
nu je erover begint.. Jack zei in The Late Night Show met Jonathan Ross dat ze in 24 The Movie "bijvoorbeeld in Azië konden beginnen en dan via Londen/Europa naar de VS vliegen"!quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dit is toch wel een suggestiever einde dan Seizoen 4, bij seizoen 4 wist je niet wat er te verwachten stond. Maar dit open einde vind ik idd wel erg kut, je kan al enigzins raden wat er gaat gebeuren in komend seizoen. Vraag me trouwens ook af hoe ze 24 the movie willen gaan maken. Volgens Kiefer zou die over meerdere locaties verspreid worden, dan LA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |