abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:11:47 #51
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38143504
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:59 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Seizoen 2? Dit was seizoen 1 in de limo
ik heb het ook maar van kieferrocks.com geplukt
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_38143673
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:51 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

waar is die man eigenlijk gebleven (wayne)? Hij leeft nog wel toch?
Ik heb geen idee. Op de Amerikaanse forums zijn ze het spoor ook bijster..(Ik hoop dat ie nog leeft)
-AJAX AMSTERDAM-
  Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 23:15:55 #53
42184 crew  DaMart
pi_38143752
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:14 schreef MakaveliTheDon het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Op de Amerikaanse forums zijn ze het spoor ook bijster..(Ik hoop dat ie nog leeft)
in de aflevering werd toch gezegd dat ze hem niet konden vinden? Lijkt me ook wel logisch, aangezien Wayne ondergedoken zat omdat de mannetjes van Logan hem wilden omleggen.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:17:07 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_38143811
Sterke laatste twee afleveringen, maar dat einde had voor mij niet gehoeven. Ik hou sowieso niet van open eindes... en deze maakt het wel heel erg om nu 7 maanden te moeten wachten.

Wat mij opviel in de afleveringen was dat Charles Logan de naam van de mannen wat betreft sex wel weer naar beneden haalt. In de laatste seconden van aflevering 23 zie je dat Martha en Logan een nummertje gaan maken. Als deel 24 begint en de "previous on 24" beelden zijn afgelopen, trekt Martha haar jurk al weer aan. Dat was dus heftige sex van zo'n 2 minuten

Maar goed. Seizoen 5 zit erop.... en Jack zit dieper in de shit dan ooit.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:26:40 #55
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_38144248
Het was een leuke aflevering, maar om het een geweldige finale te noemen vind ik sterk overdreven.
Ik vond 'm vrij voorspelbaar. Ik ben benieuwd naar de film en serie 6.
pi_38144353
HOOOOOOOOOOOOLY SHIT, ik schrok me de tering gek. Wat een super eng einde, echt KICKASS. Ik weet het, het is klote om op die manier een seizoen te eindigen, maar wat een ownage zeg, ik schrok me echt dood toen ik zo'n chinees zag, had ik echt niet verwacht. SUPER COOL GEWOON.

Laatste 5 mins waren echt Prison Break spanning x 10000000

Januari
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:35:04 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_38144593
Seizoen 6 kan haast niet gaan over de bevrijding van Jack, want dan heeft hij een veel te saaie rol. Wat ze waarschijnlijk gaan doen is dat we in de prequel te zien krijgen dat Jack's vrienden erachter komen waar hij is en dat hij dan in aflevering 1 van seizoen 6 wordt bevrijd ofzo. Zoiets zal het worden.
pi_38144643
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:35 schreef scanman01 het volgende:
We zullen in de prequel wel te zien krijgen dat Jack weet te ontsnappen en dan speelt seizoen 6 gewoon weer in L.A.
Seizoen 6 kan haast niet gaan over de bevrijding van Jack, want dan heeft hij een veel te saaie rol. Wat ze waarschijnlijk gaan doen is dat we in de prequel te zien krijgen dat Jack's vrienden erachter komen waar hij is en dat hij dan in aflevering 1 van seizoen 6 wordt bevrijd ofzo. Zoiets zal het worden.
dat zal vast wel idd, maar eigenlijk voel ik er weinig voor om daar 7 maanden vantevoren over na te gaan zitten denken konden ze niet in september verdergaan
pi_38144776
Ik denk dat S6 zal gaan over idd ten eerste de bevrijding van Jack op de 1 of andere manier, en misschien ook wel de jacht op de mensen die boven Logan stonden in dit seizoen. Dat lijkt me wel kickass.

Damn ik zit nog steeds half in shock van dat einde.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:40:17 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_38144789
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:36 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

dat zal vast wel idd, maar eigenlijk voel ik er weinig voor om daar 7 maanden vantevoren over na te gaan zitten denken konden ze niet in september verdergaan
Als je dan iedere week een aflevering wilt doen, eindigt seizoen 6 veel eerder dan in mei... dus dan zit je met seizoen 7 met hetzelfde probleem. Of je moet willen dan ze net als met andere series die wel veel eerder al beginnen, soms een maand gewoon overslaan.
Daar moet ik persoonlijk helemaal niet aan deneken. Ik vind een week al te veel
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:44:03 #61
16701 scanman01
Today's a good day
pi_38144944
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:39 schreef Myers het volgende:
Ik denk dat S6 zal gaan over idd ten eerste de bevrijding van Jack op de 1 of andere manier, en misschien ook wel de jacht op de mensen die boven Logan stonden in dit seizoen. Dat lijkt me wel kickass.

Damn ik zit nog steeds half in shock van dat einde.
Dat verwacht ik niet. Is wat mij betreft ook niet boeiend genoeg. Die mannen worden gewoon nooit gepakt. Einde verhaal.
Ik had er zelf niet aan gedacht trouwens, maar een aantal mensen schreven in dit topic dat het wel eens zou kunnen dat Henderson niet dood is. Nu ik daar zo over nadenk zou dat idd heel goed kunnen. Jack zou hem laten verdwijnen en Jack weet als geen ander dat 'dood' een goede manier van verdwijnen is. Dus misschien leeft Henderson idd nog en helpt hij zelfs mee om Jack in seizoen 6 te bevrijden in aflevering 1.

Dan zien we straks Henderson in de prequel... en die komt erachter dat jack nog leeft en waar hij is. De komende maanden zijn ze dan bezig met de voorbereidingen om hem te bevrijden... en in aflevering 1 van seizoen 6 is het zo ver
pi_38144999
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:39 schreef Myers het volgende:
en misschien ook wel de jacht op de mensen die boven Logan stonden in dit seizoen. Dat lijkt me wel kickass.
mij niet, absoluut niet laat ze maar lekker een niew onderwerp aansnijden, met wat meer actie en wat minder geneuzel als in dit seizoen
pi_38145054
Mja Henderson is wel erg cool, ik zou er geen problemen mee hebben als hij nog leeft, en dat dan juist hij Jack gaat bevrijden maakt het allemaal extra cool, want Henderson is vet stoer . Neemt ie een zooi commandos mee naar China en gaan ze lekker herrie schoppen daar

24
pi_38145056
Jack en Henderson scenario klinkt best reeel. Dat Henderson niet dood is lijkt me in ieder geval een leuke ontwikkeling.
// Last.fm
pi_38145072
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als je dan iedere week een aflevering wilt doen, eindigt seizoen 6 veel eerder dan in mei... dus dan zit je met seizoen 7 met hetzelfde probleem. Of je moet willen dan ze net als met andere series die wel veel eerder al beginnen, soms een maand gewoon overslaan.
Daar moet ik persoonlijk helemaal niet aan deneken. Ik vind een week al te veel
hmm.. nee.. dat deden ze met friends enzow ook altijd, en das idd zwaar kut maar het blijft kiezen tussen 2 kwaden

Ik vind Henderson wel dood trouwens
pi_38145214
Nina, die 'alleen' z'n vrouw had vermoord heeft ie ook gemold. Henderson is verantwoordelijk voor de moorden op Palmer, Michelle en direct de dood van Tony. No way dat Jack die vent nog zou helpen. Hij brak z'n woord tegenover die Duitser om iets kleiners, dus ik kan me niet voorstellen dat hij zich hier wel aan z'n woord zou houden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:57:12 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_38145454
Wat ik ook heel opvallend vond, was dat 5 minuten nadat het bandje met het gesprek tussen Martha en charles werd gedraaid Jack al weer buiten tegen die auto stond te wachten. Ik had verwacht dat hij al wel ergens in een een of ander zwaar bewaakte gevangenis zou zitten.

Als Henderson idd dood is, is het wel vreemd dat hij probeerde te ontsnappen. Een tijdje daarvoor zei hij nog dat immunity zinloos is omdat Logans mannen hem toch zouden vinden. Dus wat mij betreft andermaal een aanwijzing dat het bij Jack's plan hoorde.
pi_38145692
quote:
Season 6 wordt in LA gefilmd dus ik denk niet dat Jack ooit in China aankomt.
Ben ik de enige die het een beetje vaag begint te vinden dat er zoveel in LA gebeurt, volgens mij hebben alle seizoenen zich hier afgespeelt, ik bedoel hoeveel aanslagen kan 1 stad krijgen ....
pi_38145891
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 00:04 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Ben ik de enige die het een beetje vaag begint te vinden dat er zoveel in LA gebeurt, volgens mij hebben alle seizoenen zich hier afgespeelt, ik bedoel hoeveel aanslagen kan 1 stad krijgen ....
Er is veel wat de massa niet komt te weten
// Last.fm
pi_38146038
Erg tof seizoen. Vooral dat er steeds meer doorlopend verhaal komt, net als ook al in season 4 het geval was. Ik hoop ook echt dat seizoen 6 een stuk minder terroristje pakken wordt.

Open up socket, trace his cell, locate satelite, reentering coordinates, yes jack I see him, they are planning to detonate the nuke in the sewers of los angeles. Send a tac team! We can't they are to far. Alright, I'll go in alone. Cloe use infrared to determine the postions of the hostiles. Alright Jack... be carefull. *bang* *bang* *pang* Jack are you alright? Yes, but damn it, ali hah shali killed himself before I could get acces to him. We have no other leads No jack, we have. We retrieved an adress from the damaged memory stick you retrieved earlier.

Etc etc Dit hebben we wat mij betreft wel een beetje gehad eigenlijk.
Maar 24 blijft super tof Hoe dan ook
Jupiler is goed
  woensdag 24 mei 2006 @ 00:21:52 #71
16701 scanman01
Today's a good day
pi_38146268
Curtis scheet ook een beetje naast de pot in afl 23 en 24 trouwens. Best lullig eigenlijk.
pi_38146775
Damn, het is voorbij

"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_38147024
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 00:14 schreef Aurelium het volgende:
Erg tof seizoen. Vooral dat er steeds meer doorlopend verhaal komt, net als ook al in season 4 het geval was. Ik hoop ook echt dat seizoen 6 een stuk minder terroristje pakken wordt.

Open up socket, trace his cell, locate satelite, reentering coordinates, yes jack I see him, they are planning to detonate the nuke in the sewers of los angeles. Send a tac team! We can't they are to far. Alright, I'll go in alone. Cloe use infrared to determine the postions of the hostiles. Alright Jack... be carefull. *bang* *bang* *pang* Jack are you alright? Yes, but damn it, ali hah shali killed himself before I could get acces to him. We have no other leads No jack, we have. We retrieved an adress from the damaged memory stick you retrieved earlier.

Etc etc Dit hebben we wat mij betreft wel een beetje gehad eigenlijk.
Maar 24 blijft super tof Hoe dan ook
LOL, je kunt zo solliciteren als 24 scenarioschrijver.
  Redactie Games woensdag 24 mei 2006 @ 00:52:44 #74
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_38147147
Dit is toch wel een suggestiever einde dan Seizoen 4, bij seizoen 4 wist je niet wat er te verwachten stond. Maar dit open einde vind ik idd wel erg kut, je kan al enigzins raden wat er gaat gebeuren in komend seizoen. Vraag me trouwens ook af hoe ze 24 the movie willen gaan maken. Volgens Kiefer zou die over meerdere locaties verspreid worden, dan LA.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 24 mei 2006 @ 00:55:48 #75
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38147228
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 00:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dit is toch wel een suggestiever einde dan Seizoen 4, bij seizoen 4 wist je niet wat er te verwachten stond. Maar dit open einde vind ik idd wel erg kut, je kan al enigzins raden wat er gaat gebeuren in komend seizoen. Vraag me trouwens ook af hoe ze 24 the movie willen gaan maken. Volgens Kiefer zou die over meerdere locaties verspreid worden, dan LA.
nu je erover begint.. Jack zei in The Late Night Show met Jonathan Ross dat ze in 24 The Movie "bijvoorbeeld in Azië konden beginnen en dan via Londen/Europa naar de VS vliegen"!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')