Of ze hebben een plannetje met hem of ze proberen zoveel mogelijk inside information over de US en de regering te krijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef Richardfun het volgende:
Ik vond het trouwens wel vreemd dat die Chinees zei "Kill you. No, you're far too valuable Mr. Bauer". Wat zullen ze met hem willen doen dan? Neem aan dat ze hem niet laten wegrotten in een goelag ergens, want daar hebben ze zelf niet echt veel baat bij, behalve dan wraak.
Amerika's meest gezochte man die je live op tv alles kan laten zeggen? toe kan geven dat de VS China heeft aangevallen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef Richardfun het volgende:
Ik vond het trouwens wel vreemd dat die Chinees zei "Kill you. No, you're far too valuable Mr. Bauer". Wat zullen ze met hem willen doen dan? Neem aan dat ze hem niet laten wegrotten in een goelag ergens, want daar hebben ze zelf niet echt veel baat bij, behalve dan wraak.
Ja, die had hij bij Aaron laten liggen hequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:42 schreef RenzoBrad het volgende:
Zo hehe eindelijk het einde gezien. Mooie afleveringen!
Wel jammer dat we weer zolang moeten wachten en dat Jack zijn tas nu niet meer bij zich heeft![]()
of Kiefer zégt dat ie getekend heeft om het einde nog beter te makenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik was even bang dat Jack echt doodgeschoten ging worden. Hoewel dat eigenlijk niet had gekund omdat Kiefer nog voor een aantal seizoenen getekend heeft.
Had wel een enorme schok geweest.
Daar heb ik in die split-second dat Jack daar lag wel even aan gedachtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
of Kiefer zégt dat ie getekend heeft om het einde nog beter te maken
jack wordt eerder dood gemartelt dan dat hij ook maar 1 woord zegtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Amerika's meest gezochte man die je live op tv alles kan laten zeggen? toe kan geven dat de VS China heeft aangevallen?
nou...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:03 schreef burpicane het volgende:
[..]
jack wordt eerder dood gemartelt dan dat hij ook maar 1 woord zegt![]()
Ah jammer nou gaan de amerikan nog steeds geen cultuur proevenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:33 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik zat te wachten tot Wayne Palmer, Pres. Logan neer zou knallen op dat vliegveld.zou wel een leuker einde zijn van Pres. Logan
![]()
Season 6 wordt in LA gefilmd dus ik denk niet dat Jack ooit in China aankomt.![]()
waar is die man eigenlijk gebleven (wayne)?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:33 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik zat te wachten tot Wayne Palmer, Pres. Logan neer zou knallen op dat vliegveld.zou wel een leuker einde zijn van Pres. Logan
![]()
Season 6 wordt in LA gefilmd dus ik denk niet dat Jack ooit in China aankomt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |