thanx, klopt heb ze ook niet gelezen dit siezoen amar wil het altijd wle nalezenquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://www.24spoilers.tvheaven.com/
Maar ik moet zeggen, de vorige seizoenen las ik nog wel eens spoilers, maar dit seizoen eens niet. En ik kan zeggen dat het veel leuker is om 24 te volgen zonder dat je weet wat er gaat gebeuren.
je moet je nu registreren op het forum, en die registratie was gesloten geloof ik. Dus of je uiteindelijk iets te lezen krijgt is maar de vraag natuurlijk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:41 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
thanx, klopt heb ze ook niet gelezen dit siezoen amar wil het altijd wle nalezen
Om te kijken in hoeverre ze er naast zaten of niet
zag het jah, niet dus..quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
je moet je nu registreren op het forum, en die registratie was gesloten geloof ik. Dus of je uiteindelijk iets te lezen krijgt is maar de vraag natuurlijk.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:56 schreef DaMart het volgende:
"This car can go from 0 to CTU in one commercial break"![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:56 schreef DaMart het volgende:
Op het officiële 24 forum, hebben ze wel wat leuks bedacht: bumperstickers voor Jack. Zitten wel leuke tussen
"This car can go from 0 to CTU in one commercial break"![]()
![]()
![]()
"If you can read this, you definitely drive faster than Curtis"
"I N-E-V-E-R brake for terrorists"
Die link klopt nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:56 schreef DaMart het volgende:
Op het officiële 24 forum, hebben ze wel wat leuks bedacht: bumperstickers voor Jack. Zitten wel leuke tussen
dat was zalig moment idd, had dat echt niet verwacht toen eigenlijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:10 schreef H.Flick het volgende:
.. krijg je net zo'n moment als met Tony in S4!
maar de movie kom na seizoen 6 of tijdens seizoen 6 pas.. dus ligt eigenlijk niet voor de hand liggend..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:45 schreef Del_Toro het volgende:
wat als 24 the movie over z'n "china ervaring" gaat
dus s5 - movie - s6
De vader van Jack is nu op tv. Moeten we het daar maar mee doen.quote:
waar?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De vader van Jack is nu op tv. Moeten we het daar maar mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |