Leefden we maar in de toekomst, waar je het geluid van je computer uit kan zetten!quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:23 schreef Jivis het volgende:
Altijd zo bagger, die muziekloops bij installers
Ja maar soms wil ik eigen muziek luisteren maar dat kan dan nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:34 schreef Marble het volgende:
[..]
Leefden we maar in de toekomst, waar je het geluid van je computer uit kan zetten!.
Vond ik juist mooiquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:44 schreef s0k het volgende:
om dat abc gedoe weg te halen uit de intro, zoek ABC.bik op, open met notepad, en delete alles wat er instaat.
ik kan crysis op medium spelen, en dit spel hapert als de netenquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:25 schreef chansadres het volgende:
Ik ben pissig. Dat spel laat niet! Eerst krijg ik de mededeling dat mijn pc niet goed genoeg is. Stom spel, Half-life 2 start op hoogste graphics op terwijl dit spel niet eens in de schoenen mag staan. Maar ik heb ouderwets ***** eraan en installeer en start het op. Maar als ik het spel opstart. *POEF* Error.
Quality op High zetten schijnt te helpen. Bij mij laad hij wel het loading screen maar daarna de welbekende windows error.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:26 schreef Dulk het volgende:
[..]
ik kan crysis op medium spelen, en dit spel hapert als de neten
http://www.youtube.com/watch?v=Aa6qDrITO2wquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:50 schreef kastanova het volgende:
Kollere, ik heb continu het idee dat ik het spel aan het bugtesten ben ofzo...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef Symer het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Aa6qDrITO2w
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder valt me op dat het verhaal wel heel vlot loopt![]()
Binnen een paar levels zit je al in de hatch en heb je de 'others' al ontmoet. Dus geen langdradige opdrachten enz.
Maar zelf zou ik het spel alleen aan de echte Lost fans aanbevelen.It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |