Dan moet ik ze vastpakken aan die huisjes en dan kronkelen die glibberige dingen er zo onderquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:31 schreef Cairon het volgende:
waarom durf je slakken niet weg te halen?
Zout werktquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:31 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb pótverdorie me vreie dach!
En ik ga....... tuinieren.Maar ik durf de slakken niet weg te halen
...quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:34 schreef Waxxer het volgende:
Dan moet ik ze vastpakken aan die huisjes en dan kronkelen die glibberige dingen er zo onder
Da's sondequote:Op woensdag 24 mei 2006 10:36 schreef Manias het volgende:
in de regen...
of strooi met bier als een echte hetero
Vluchten ze dan weg?quote:
dan houd je alleen maar huisjes over als je zout gebruiktquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vluchten ze dan weg?
Nee maar een struik zit vól met die beesten, dus straks heb ik allemaal dode slakken... Naja, ik ga er eerst even model in kweken met mijn enorm groene vingers.Dwz rest van het onkruid weghalen, schoffelen, that kinda stuff.
Ja ik weet hetquote:
Kut, de lucht wordt idd grijs opeens...quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:36 schreef Manias het volgende:
in de regen...
of strooi met bier als een echte hetero
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:40 schreef Cairon het volgende:
altijd grappig, homo's die doen alsof ze hetero zijn... jullie lijken Cybart wel
waarom niet? Het is maar een slak. Ik kan me niet herrineren dat ik ooit ben gebeten door een slak... of vergiftigd ben door een slak... dus waarom zou ik ze niet zomaar oppakken. Er is geen zak veranderd wat dat betreft tussen nu en de tijd dat ik 7 jaar oud was... tenzij slakken tegenwoordig gemuteerd zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:41 schreef Waxxer het volgende:
Maar jij zou zeg maar zo *pok* een slak pakken??![]()
Vergeet je heggetjes niet te snoeienquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vluchten ze dan weg?
Nee maar een struik zit vól met die beesten, dus straks heb ik allemaal dode slakken... Naja, ik ga er eerst even model in kweken met mijn enorm groene vingers.Dwz rest van het onkruid weghalen, schoffelen, that kinda stuff.
Dank u Dank uquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:40 schreef Cairon het volgende:
altijd grappig, homo's die doen alsof ze hetero zijn... jullie lijken Cybart wel
nou ok, ok... don't get your panties in a bunch... ze lijken ook een beetje op Jerruh als ze hard doen alsof ze zwaar hetero zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]. AF!
maar goed, ik ga douchen, blij zijn en naar de woningcorporatie!!!!!.
graag gedaan... Mizz Carolinaquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:40 schreef Cairon het volgende:
[..]
dan houd je alleen maar huisjes over als je zout gebruikt
Wat weet jij veel van tuinieren!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:41 schreef Cairon het volgende:
en als je het maar goed veel in je tuin strooit, dan hoef je ook niet meer bang te zijn voor het onkruid...
verdedig je hem nog steeds na al die jarenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]. AF!
maar goed, ik ga douchen, blij zijn en naar de woningcorporatie!!!!!.
Er is helemaal niks mis met ons Bartje!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:47 schreef Manias het volgende:
[..]
verdedig je hem nog steeds na al die jaren
Het zijn peervormige struikjes en ik ben bang dat ik ze vierkant maakquote:
hey meid, je tong hangt op je knieen, gaan jij en jerruh eens samen een clubje beginnen ofzo.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met ons Bartje!![]()
nee vast niet maar is gewoon grappigquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met ons Bartje!![]()
Neequote:Op woensdag 24 mei 2006 10:47 schreef Cairon het volgende:
nooit gehoord van de uitdrukking "de aarde zouten"?
je bent af van je onkruid, en van al het andere dat je er denkt te hebben geplant
Mannekes toch. Ruzie is nergens goed voor. Bart is en blijft een goed jong.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:49 schreef Cairon het volgende:
[..]
hey meid, je tong hangt op je knieen, gaan jij en jerruh eens samen een clubje beginnen ofzo.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:51 schreef Cazman het volgende:
Mannekes toch. Ruzie is nergens goed voor. Bart is en blijft een goed jong.
Ga ik morgen heenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:55 schreef Manias het volgende:
the davinci code btw gister gezien -> errug koel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |