abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38128096
Uit een ander topic:
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
natuurlijk is elke vrouw verschillend, maar de vrouwen die hier vertellen beffen niet lekker te vinden zijn imho nog nooit goed gebeft
Ik ben dus 1 van die vrouwen. Ik vind het op zich niet vervelend om gebeft te worden, maar meestal vind ik er niet zoveel aan (zelfs met de clithoodpiercing die ik ooit had vond ik het nog niet geweldig).

Ik vroeg me af of er misschien dames zijn die uit kunnen leggen wat mijn (ex)bedpartners verkeerd doen. Blijkbaar moet je net een goede 'beffer' treffen, maar als er nou vrouwen zijn die goede en slechte hebben gehad, kan ik er misschien wel tips uit halen

(mn vriendje wil het zo graag goed doen )
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:50:26 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_38128121
Wat kun je er in 's hemelsnaam niet goed aan doen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:50:56 #3
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_38128134
Sta er voor open en geniet of niet
Be water my friend
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:51:31 #4
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38128147
En nu moet ik reageren zeker?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_38128177
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:50 schreef Verbal het volgende:
Tja, blijkbaar veel. Maar wat precies, dat wil ik dus horen
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_38128190
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:51 schreef Puckzzz het volgende:
En nu moet ik reageren zeker?
Mag
pi_38128224
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:49 schreef Alcarin het volgende:
Uit een ander topic:
[..]

Ik ben dus 1 van die vrouwen. Ik vind het op zich niet vervelend om gebeft te worden, maar meestal vind ik er niet zoveel aan (zelfs met de clithoodpiercing die ik ooit had vond ik het nog niet geweldig).

Ik vroeg me af of er misschien dames zijn die uit kunnen leggen wat mijn (ex)bedpartners verkeerd doen. Blijkbaar moet je net een goede 'beffer' treffen, maar als er nou vrouwen zijn die goede en slechte hebben gehad, kan ik er misschien wel tips uit halen

(mn vriendje wil het zo graag goed doen )
Mssn kan je vriend ook een topic maken, en aan de beffende personen hier eens wat tips te vragen.

En betreft jou probleem, je moet idd heel ontspannen zijn, niet "te graag willen" daar komt dat de prestatie druk om de hoek kijken. Ga niet faken, dat is een soort van liegen vind ik.
pi_38128256
Waarom moet het aan de man liggen? Misschien ligt het wel aan jezelf, blokker je jezelf? Ga je erop letten het vooral lekker te moéten vinden, en als dat niet zo is je je gaat ergeren?
Je moet leren onspannen?

Het hoeft echt niet altijd aan de man te liggen hoor. Je moet het ook 'samen' doen.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:54:56 #9
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_38128280
Je bent gewoon niet in de wieg gelegd voor een goede bef beurt.. kan gebeuren niks aan de hand...
Be water my friend
pi_38128301
quote:

V.
sorry hoor, volgens mij zijn er genoeg jongens die dat niet goed doen, toen ik t voor de 1e keer deed ging het ook niet perfect!

Alcarin, ik denk dat je vriend gewoon moet proberen het goed te doen, en als je iets fijn vind, moet je hem dat zeggen, dat hij daarmee ene beetje kan experimenteren. Zo heb ik het ook geprobeerd, en mijn vriendin vind het heerlijk als ik haar bef!(vind het zelf trouwens ook heerlijk om te doen! )
pi_38128326
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:53 schreef Scorpion19 het volgende:
Mssn kan je vriend ook een topic maken, en aan de beffende personen hier eens wat tips te vragen.

En betreft jou probleem, je moet idd heel ontspannen zijn, niet "te graag willen" daar komt dat de prestatie druk om de hoek kijken. Ga niet faken, dat is een soort van liegen vind ik.
Eventuele tips geef ik wel door
Die prestatiedruk is er niet, ik ben echt wel ontspannen op zo'n moment, maar het doet het gewoon niet voor me ofzo.
Faken doe ik inderdaad niet, dat is niet lief.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:59:44 #12
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38128464
uhm...ik denk dat ik dat maar ff niet doe. Ik heb net ontdekt dat een Poolse magazijnmedewerker (quasi collega dus, maart ik sta boven hem) heeft ontdekt dat ik hier een user ben en vertelde me net doodleuk dattie gisteren een beetje in mijn profiel en postgeschiedenis heeft zitten neuzen

dit soort dingen gaat hem geen fuck aan, het is een enge man...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Forum Admin dinsdag 23 mei 2006 @ 17:01:24 #13
58651 crew  murp
murp
pi_38128534
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:59 schreef Puckzzz het volgende:
uhm...ik denk dat ik dat maar ff niet doe. Ik heb net ontdekt dat een Poolse magazijnmedewerker (quasi collega dus, maart ik sta boven hem) heeft ontdekt dat ik hier een user ben en vertelde me net doodleuk dattie gisteren een beetje in mijn profiel en postgeschiedenis heeft zitten neuzen

dit soort dingen gaat hem geen fuck aan, het is een enge man...
  dinsdag 23 mei 2006 @ 17:06:21 #14
108809 Butterscotch
Multiple Maine Coon Syndrome
pi_38128717
TS,

Ten eerste en meest belangrijke, zoek voor allebei de meest relaxt liggende lik-stand op. Erg belangrijk
Je vriend moet wel goed om en op de clitoris likken. Het helpt misschien ook als je zorgt dat je clitoris een beetje uhm eruit is. Clitoris zit doorgaans ook in een soort van voorhuidjes-achtig-iets zeg maar. Dat kan je een beetje naar achteren trekken zodat het nog meer bloot ligt en gevoeliger is voor aanraking. Ook helpt het als je van te voren al flink geil bent. Dit bespaart je vriend een hoop gelik.
Het kan rustig een half uur duren voordat je klaar komt. Dus je vriend hoeft niet eerst woest te gaan zitten likken. Eerst goed opgeilen, rustig aan likken en dan tempo opvoeren.

Kon het niet laten om te posten, want dit is toch iets wat een vrouw nooit mag missen
pi_38128728
Veel mannen gebruiken het puntje van hun tong, je moet bij beffen je platte tong gebruiken. Ook iets dat veel voorkomt is dat mannen constant hetzelfde doen, van onder naar boven likken dus. Een goede tip voor dit af te leren is het alfabet met je tong doen. Ik doe dit al een hele tijd bij mijn vriendin en bij de Z is ze meestal enorm geil
pi_38128734
Ik vond er ook nooit wat aan tot ik mijn vriendje tegenkwam. Zijn geheim? Hij zoekt mijn g-spot met zijn vinger en likt me tegelijk, en hij houd het vaak zo'n 20 minuten vol. Lang genoeg voor mij om te komen in ieder geval en ik neem daar altijd ruim de tijd voor!
pi_38128779
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:06 schreef Butterscotch het volgende:
Clitoris zit doorgaans ook in een soort van voorhuidjes-achtig-iets zeg maar. Dat kan je een beetje naar achteren trekken zodat het nog meer bloot ligt en gevoeliger is voor aanraking.
AU!!!
pi_38128810
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik vond er ook nooit wat aan tot ik mijn vriendje tegenkwam. Zijn geheim? Hij zoekt mijn g-spot met zijn vinger en likt me tegelijk, en hij houd het vaak zo'n 20 minuten vol. Lang genoeg voor mij om te komen in ieder geval en ik neem daar altijd ruim de tijd voor!
Die hadden we al. Das wel lekker, maar dan heb ik zn tong niet eens meer nodig
pi_38128835
quote:

V.
er letterlijk naast zitten?
te ruw?
steeds vlak voor het moment supreme van ritme veranderen of ophouden omdat je kaakspier flauw doet?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38143261
Er zit nu meisje in me klas en die vroeg aan mij of ik dat wilde doen. Maar waar smaakt dat naar; rabarber ofzo?
pi_38144028
je moet het hem gewoon leren en er zelf ook voor open staan
zeg hem gewoon hoe je het wilt en wat je lekker vind
geef hem een paar lessen en hij doet het perfect
pi_38144370
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:21 schreef Hypnotick het volgende:
je moet het hem gewoon leren en er zelf ook voor open staan
zeg hem gewoon hoe je het wilt en wat je lekker vind
geef hem een paar lessen en hij doet het perfect
pardon ik ben een jongen
pi_38144456
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:07 schreef mast3r het volgende:
Er zit nu meisje in me klas en die vroeg aan mij of ik dat wilde doen. Maar waar smaakt dat naar; rabarber ofzo?
...
Beffen, lekker of vies? Geef je mening, deeltje 3
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:29 schreef mast3r het volgende:

[..]

pardon ik ben een jongen
t zal wel niet op jou slaan
pi_38144506
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:29 schreef mast3r het volgende:

[..]

pardon ik ben een jongen
voel je je aangesproken ?
pi_38144521
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:07 schreef mast3r het volgende:
He bah, rabarber. Nee, het smaakt echt maar naar 1 ding, de smaak is gewoon uniek.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')