Ja ik nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds zo loos om te kunnen internetten op een console die geen HD ondersteund. Alle internetpagina's zijn gebouwd voor 800x600 of hoger en dan zit je te browsen op een mindere tv resolutie
Laat ik het anders zeggen: Het is niet leesbaar op een SDTV zonder de letters echt te vergroten, waardoor de layout van die pagina's weer verneukt wordt.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: Het is niet leesbaar op een SDTV zonder de letters echt te vergroten, waardoor de layout van die pagina's weer verneukt wordt.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:39 schreef Sjotime het volgende:
Internetten met de Wii.... Opera was al bekend maar hier meer info !!
http://revolution.ign.com/articles/709/709705p1.html
[afbeelding]
Thank godquote:IGN Wii: Will Opera on Wii come standard with the console?
Scott Hedrick: Nintendo has not yet announced how Opera will be available on Wii, but I can confirm that it will not be sold as a separate item, as it is for Nintendo DS.
Jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:28 schreef Sjotime het volgende:
Nieuwe Rayman treaser of was deze al voorbijgekomen
http://www.gamer.nl/doc/32644
[afbeelding]
Op 800x600 is Fok! gewoon leesbaar via m'n S-Video tv-out.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds zo loos om te kunnen internetten op een console die geen HD ondersteund. Alle internetpagina's zijn gebouwd voor 800x600 of hoger en dan zit je te browsen op een mindere tv resolutie
Fok is dan ook de enige site op het hele internet ja.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:05 schreef Wii het volgende:
[..]
Op 800x600 is Fok! gewoon leesbaar via m'n S-Video tv-out.
dus op 576(p) moet dat ook wel te doen zijn.
Het is niet een heel vreemde site, of wel? Dus als je Fok kunt lezen kun je er vanuit gaan dat meer sites gewoon werken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Fok is dan ook de enige site op het hele internet ja.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:51 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.gamefront.de/
Famitsu-Survey about Next Generation-Consoles and -Games
24.05.06 - Famitsu asked its readers which games they look forward to the most after E3:
1. Zelda (Wii, Nintendo)
2. Final Fantasy XIII (PS3, Square Enix)
3. Metal Gear Solid 4 (PS3, Konami)
4. Dragon Quest Swords: (Wii, Square Enix)
5. Super Smash Bros. Brawl (Wii, Nintendo)
6. Super Mario Galaxy (Wii, Nintendo)
7. Final Fantasy III (NDS, Square Enix)
8. Monster Hunter 3 (PS3, Capcom)
9. Biohazard-Series (Wii, Capcom)
10. Halo 3 (Xbox 360)
Which Hardware are you looking forward to the most right now??
Wii - 68,8 %
PS3 - 21,0 %
Xbox 360 - 7,2 %
NDS - 3,0 %
What do you think about the pricing of PlayStation3?
88,4 % - I think, the price is high.
10,9 % - The price is fitting.
0,7 % - The console is cheap.
Hopelijk ondersteund het video & streaming. Dan kun je filmpjes en bvb uitzendinggemist bekijken via je wii.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:46 schreef Tain het volgende:
[..]
hahaha, Japan in de pocketquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:51 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.gamefront.de/
Famitsu-Survey about Next Generation-Consoles and -Games
Ja dus.. wat snap je er niet aan dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Which Hardware are you looking forward to the most right now??
Wii - 68,8 %
PS3 - 21,0 %
Xbox 360 - 7,2 %
NDS - 3,0 %
Nintendo Fans? Famitsu is toch een algemeen gameblad?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dus.. wat snap je er niet aan dan?
Even vertalen dan.. "Welke hardware kijk je nu het meeste naar uit"
De xbox360 kijk je niet naar uit.. die bestaat immers al, dus die keuze valt eigenlijk al weg omdat je er simpelweg niet meer naar hoeft uit te kijken.
En dan hou je Sony of Nintendo over... aangezien de vraag word gesteld aan de fans van Nintendo lijkt me het antwoord al voor de hand liggend.
Klinkt behoorlijk Japans.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nintendo Fans? Famitsu is toch een algemeen gameblad?
7.2% voor de 360 is erg positief voor Japanse begrippen.quote:
DS krijgt ook een browser.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:02 schreef Tain het volgende:
Nu de Wii een standaard webbrowser krijgt, krijgt de Wii dan ook antivirus en antispyware pakketjes?
Heeft de PSP dat?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:02 schreef Tain het volgende:
Nu de Wii een standaard webbrowser krijgt, krijgt de Wii dan ook antivirus en antispyware pakketjes?
Famitsu praat niet alleen voor Nintendo fansquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dus.. wat snap je er niet aan dan?
Even vertalen dan.. "Welke hardware kijk je nu het meeste naar uit"
De xbox360 kijk je niet naar uit.. die bestaat immers al, dus die keuze valt eigenlijk al weg omdat je er simpelweg niet meer naar hoeft uit te kijken.
En dan hou je Sony of Nintendo over... aangezien de vraag word gesteld aan de fans van Nintendo lijkt me het antwoord al voor de hand liggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |