Of... You can't wait for it to begin, but once it starts it's over before you know itquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:33 schreef MMaRsu het volgende:
Nintendo Wii is like christmas, you can't wait for it to begin, but once it starts, you never want it to stop < net bedacht![]()
![]()
Fanmade.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:34 schreef __Saviour__ het volgende:
ik zag ergens een plaatje van een wii die eruit zag als een nes. is dat een echte faceplate of was het een fanmade plaatje?
PS3 is like christmas. It will cost you a shitload of money.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:35 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Of... You can't wait for it to begin, but once it starts it's over before you know it![]()
Jawel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:23 schreef kepler het volgende:
gewoon een vraagje: ik kan me herinneren uit de vorige Wii-topics dat de Wii/Revolution juist een pure game machine zou worden en dat iedereen dat juist een voordeel vond. Maar nu krijg je al internet op je Wii, misschien dadelijk telefoneren... stapt Nintendo dan niet juist af van die 'pure' game-console?
Dat ziet er goed uit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:30 schreef Tain het volgende:
Warem deze al langsgekomen
Elebits
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jah, maar de PS3 (alhoewel ik hier wel een beetje mn twijfels heb) en vooral de 360 zijn nog steeds ontworpen met games in gedachte. Tuurlijk heeft de 360 ook media-shit enzo, maar dat is ondergeschikt aan de games op de 360. Maar ik vind het raar omdat Nintendo altijd heeft gezegd dat gamen het enige is wat een console moet doen, en nu komen ze met een DVD-speler, internet en heel misschien dus telefoneren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Jawel.
Maar het is zo van, de console is ontworpen met games in gedachte. De extraatjes zijn er gewoon bijgekomen omdat het gemakkelijk is. PS3 is bijv. zo ontworpen met Blu-ray in gedachte en Xbox 360 is ontworpen met allerlei media shit in gedachte.
Niets met respect te maken..quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:38 schreef MMaRsu het volgende:
We weten het Tain, lijkt slechter dan een dreamcast game. Konami heeft geen respect voor Nintendo zeg ik je.
[afbeelding]
nee maar het mag toch wel iets strakker allemaalquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Elebits 'ziet er niet uit' omdat er een ander soort stijl is gekozen dan bij 'realistische' games. Wat wil je dan? Elebits spelen in een Gears of War uiterlijk?
Cooking Mama was toch al bevestigd? Lijkt me geweldigquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:03 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Mik op het flesje... Til em de lucht in met je wiimote.... Daarna kun je je wiimote draaien om het flesje te draaien
OMG kookspellen!! NU!!
dat het niet realistisch bedoeld is betekent niet dat je weg kan komen met weinig detail. low-polygon 3d-modellen en lage-resolutie textures zijn niet nodig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Elebits 'ziet er niet uit' omdat er een ander soort stijl is gekozen dan bij 'realistische' games. Wat wil je dan? Elebits spelen in een Gears of War uiterlijk?
De game is dan ook nog niet af. Je kan beter hiermee beginnen en dan upgraden dan renders laten zien en dan teleurstellen. Toch?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:07 schreef moomoo het volgende:
[..]
dat het niet realistisch bedoeld is betekent niet dat je weg kan komen met weinig detail. low-polygon 3d-modellen en lage-resolutie textures zijn niet nodig.
maar het grootste probleem is de afwezigheid van anti-aliasing. met een beetje AA eroverheen ziet het er gelijk een stuk beter uit.
Zoals Chromehounds e,d?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
dan renders laten zien en dan teleurstellen. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |