Ik ben trouwens ook niet gestookt om te roken. Ik stond op een wilde middag naast een mattie die rookte en ik vroeg aan hem of er es 1 mocht draaien en proberen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:19 schreef McKillem het volgende:
[..]
Op die manier is bier zuipen ook dom, want je gaat mij niet vertellen dat jij je eerste biertje lekker vond. Dat is waarom ik geen bier drink, a. kan ik er niet tegen b. het is ranzig.
Roken is niet voor iedereen vies, ik ben daar 1 van. Zelfs mijn eerste peuk vond ik niet nasty, moest er alleen van hoesten. Maar dat was ook gelijk van nelle zwaar.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:19 schreef McKillem het volgende:
[..]
Op die manier is bier zuipen ook dom, want je gaat mij niet vertellen dat jij je eerste biertje lekker vond. Dat is waarom ik geen bier drink, a. kan ik er niet tegen b. het is ranzig.
Roken is niet voor iedereen vies, ik ben daar 1 van. Zelfs mijn eerste peuk vond ik niet nasty, moest er alleen van hoesten. Maar dat was ook gelijk van nelle zwaar.
Roken doen mensen ook omdat gewoon lekker is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:26 schreef zquing het volgende:
Mensen drinken omdat ze anders dood gaan, chocolade eten doen we omdat 't lekker is en ervoor zorgt dat bepaalde hormonen vrijkomen, vakantie is vaak voor rust maar iig om de dagelijkse sleur te doorbreken, patat wordt gegeten omdat 't lekker is en uit vliegtuigen springen voor de kick.
zegt de rokerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:30 schreef McKillem het volgende:
Verslaving valt trouwens ook wel mee, dan je lichamelijk craving naar nicotine doorbreek je ook zo met een beetje discipline.
ja hallo.... zit dan niet zo pro roken te blaten...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
? Ik ben een hele tijd terug al gestopt.
Heb ik ook al meerdere malen geroepen in dit topic.
Chocola heeft ook geen effect. Behalve dat het lekker is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
mijn eerste biertje vond ik ook lekker.. was even wennen die smaak.. maar het was zo warm.. en dat biertje zo lekker koud..oe.. ik zie het zo weer voor me...
maar die eerste sigaret, die eerste haal over mijn longengadver! en toch gaan roken.. gelukkig toch weer gestopt
en dan nog, van alcohol drinken krijg je effect, dus niet doelloos! wat is het effect van je sigaret? heeeeey, die is er niet
Ik sta voor principes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
ja hallo.... zit dan niet zo pro roken te blaten...
als ik deze grap nu tegen de volgende maak hapt ie al niet meer
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:34 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik sta voor principes.
Ik ben niet zo'n NSBer die stopt en dan roken gaat demoniseren. Sorry dan zit je aan het verkeerde adres.
Ik zit toch op fok?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
hiervoor het woord NSB uit de kast halen? ik denk dat je wat geschiedenislessen nodig hebt!
zo ben jij toch ook van je voetfetish gekomen? door een maatje 42 achter in je reet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:26 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je papa heeft jou van je homoseksualiteit afgeholpen door z'n piemel in je mond te steken?
Stiekem thuis roken is ook wel heel schraalquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:30 schreef Juicyhil het volgende:
Das best kudt, zeg ik hiero dat ik zo stiekem rook je weetz..
Ben ik vandaag alleen thuis, wil weg gaan hiero met de brommer met peuk in m`n mond, komt moeder net thuis.
Boeie...
ben nog steeds in de rouw!quote:
Roken op het randje leven noemen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom word roken als iets doms gezien.
Ik rook ook niet meer, althans niet systematisch. (bij verkoudheden en dingen als feesten wil ik nog wel eens sigaretten kopen)
Ik zie echt niet wat er mis mee is. Tuurlijk niet echt tof voor je longen. Maar alcohol is ook niet goed voor je lever.
Zelfs al zou ik nog wel altijd roken. Lekker interresant. Alsof het per definitie dom is om er voor te kiezen iets meer op het randje te gaan leven. De een rookt, de ander gaat skydiven.
Maar hoe is het nu afgelopen...???quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:07 schreef EricG het volgende:
Dat dus. Hij is pas 13 jaar godverdomme.
En ik voel me d'r goed kut over. Ik heb 't nog niet aan m'n ouders verteld (weet ook niet of ik dat wel moet doen) en ik weet ook niet of hij het vaker doet enz., maar ik vind 't ook wel zielig voor 'm. Hij is niet het type dat uit zichzelf gaat roken, hij zal wel opgestookt zijn door die achterlijke kutvriendjes van 'm.
Toen ik 'm betrapte rende 'ie hard weg terwijl hij z'n sigaret weg probeerte te moffelen. Nu een halfuur geleden en hij is nog steeds niet terug. Wtf moet ik doen?
Een andere slechte (maar minder "instant" verslavend en schadelijk overigens) gewoonte erbij halen om je punt te maken is een drogredenering...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik zie echt niet wat er mis mee is. Tuurlijk niet echt tof voor je longen. Maar alcohol is ook niet goed voor je lever.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:13 schreef TheUnreal het volgende:
Zeg dat je het hebt verteld aan je ouders.. Dan gaat ie zo naar je ouders van ja sorry ik zal het niet meer doen. Je ouders zo van wat niet meer doen? En dan je broertje van uhh
Booooooooh de anti-rook gestapoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dus je hebt ingezien hoe dom je was om te gaan roken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |