precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:15 schreef MrDrako het volgende:
[..]
je bedoelt die 500 euro die hij nu met jou gaat delen?![]()
Dat jij dat niet doet wil toch niet zeggen dat je broertje het niet zou mogen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:15 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik doe dat niet. Ranzige shit. Kankerduur en voor je 't weet ben je verslaafd én het is slecht voor je. Nee bedankt.![]()
Dat is pas chantage van je oudersquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:14 schreef EricG het volgende:
[..]
Het manneke is 13 jaar man![]()
En als ik 't aan m'n ouders vertel loopt hij 500¤ mis die we van onze ouders zouden krijgen als we tot ons 18e niet zouden roken.![]()
Dude.. Hij is 13 zeg gewoon hoe je er over denkt en dat je het niet aan je ouders verteld. laat hem gewoon experimenteren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:07 schreef EricG het volgende:
. Wtf moet ik doen?
Enige juiste antwoordquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:08 schreef Arjan het volgende:
chanteren
Kerel, als jij je al kut gaat voelen omdat je broertje een sigaret heeft gerookt, staat je nog een zwaar leven te wachten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:07 schreef EricG het volgende:
Dat dus. Hij is pas 13 jaar godverdomme.
En ik voel me d'r goed kut over.
wat nou NSB-er. Hij doet het toch zelf ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:16 schreef MutedFaith het volgende:
Het eventueel mislopen van die 500 euro door je broertje lijkt me dan een reden om het niet tegen je ouders te vertellen.
tenzij je zoeen NSB-er bent die erop kickt anderen te naaien.
Als de jongen 13 is, en regelmatig rookt, dan is dat zeker iets om je zorgen over te maken...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:29 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Kerel, als jij je al kut gaat voelen omdat je broertje een sigaret heeft gerookt, staat je nog een zwaar leven te wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |