Als je niks zinnigs te melden hebt. Zeg dan gewoon niks.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gewoon iedereen. Huntelaar, Babel, Manuchardingesyan.
Kluivert is de man.
Kluivert is zinnig, die rotterdamer van een Schigt daarentegen nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:05 schreef Nega het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden hebt. Zeg dan gewoon niks.
Ben je '95 vergeten ofzo? Seedorf terug, Davids terug, Kluivert terug. Misschien dat Ettepet ook nog een keertje wil keepen. Bogarde doet tegenwoordig ook niet zo heel veel meer.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:05 schreef Nega het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden hebt. Zeg dan gewoon niks.
Iddquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Kluivert moeten we lekker onthouden om zn puntertje in Wenen, die gaat hier toch alleen maar tegenvallen als hij komt.
En ik heb Kluivert nog geen winnend doelpunt zien maken in een EK finalequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:16 schreef VoreG het volgende:
We lopen Huntelaar wel op te hemelen maar die heb ik geen winnend doelpunt zien scoren in de CL finale.
Hij bracht ons anders wel de wereldwijd hoogaangeschreven Gatorade Cup hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:16 schreef VoreG het volgende:
We lopen Huntelaar wel op te hemelen maar die heb ik geen winnend doelpunt zien scoren in de CL finale.
Daarom is Harry ook een goede invallerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En ik heb Kluivert nog geen winnend doelpunt zien maken in een EK finale![]()
[afbeelding]
En hij staat nog steeds onder contract?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:16 schreef VoreG het volgende:
Seedorf terug? Ach waarom ook niet... Dan hebben we met Maduro, Landzaat en Seedorf de drie meest overgewaardeerde Nederlandse spelers van de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben je '95 vergeten ofzo? Seedorf terug, Davids terug, Kluivert terug. Misschien dat Ettepet ook nog een keertje wil keepen. Bogarde doet tegenwoordig ook niet zo heel veel meer.
Kan Huntelaar weer zijn luier om doen.
Inderdaad. Sjezus, wat is Trabelsi een goede voetballer...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Dus we hebben de vierde Roemeen in de clubhistorie binnen.
Ben benieuwd wat de man kan gaan brengen. Hatem opvolgen is een loodzware klus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |