Maak er zo'n mooie ja - nee sticker vanquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:39 schreef marsu het volgende:
Olaf moet op 4.
In het tweede misschien.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:39 schreef marsu het volgende:
Olaf moet op 4.
Ga je nu heel het seizoen een betoog houden voor Olaf? Je bent net klaar met Blind.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:39 schreef marsu het volgende:
Olaf moet op 4.
bij mvv?quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:39 schreef marsu het volgende:
Olaf moet op 4.
Stoel 4 op de bank bedoel je?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:39 schreef marsu het volgende:
Olaf moet op 4.
Ach ja een betoog. Het waren slechts 4 woorden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ga je nu heel het seizoen een betoog houden voor Olaf? Je bent net klaar met Blind.
Zolang het maar geen 4 maanden wordenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef marsu het volgende:
[..]
Ach ja een betoog. Het waren slechts 4 woorden.
Liever niet. Kost ook teveel geld.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:47 schreef Urquhart het volgende:
Geruchten-update
- Landzaat gaat komen
- Mathijsen komt na het WK
Ik heb het liever ook niet. In het geval van Mathijsen zou een Engelse of Spaanse topclub de hele zaak kunnen blokkeren. Maar Landzaat schijnt wel serieus te zijn.quote:
Ik was wel tevreden met zijn komst, maar vind hem nu een Lucius: een ideale 12e man.quote:
Ah, je leest ook op de web-log van Dapperestrijdersquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:47 schreef Urquhart het volgende:
Geruchten-update
- Gabri was een afleidingsmanouvre
- Landzaat gaat komen
- Mathijsen komt na het WK
- Defour komt
- Pocognoli schijnt niet meer betrokken te worden in de Genk-deal. Ajax beraadt zich nog wat ze gaan doen met de linksback positie.
- Ogararu is zeker
- Davids komt zeer snel
- Mendes da Silva wordt voor de bank gehaald
- De kans dat Jenner komt is kleiner geworden, omdat die deal met Genk (Defour + Pocognoli en De Mul) dreigt af te ketsen.
I'm just the messenger
Jepquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, je leest ook op de web-log van Dapperestrijders
Bron: Ajax.nlquote:Ajax contracteert George Ogararu
Amsterdam, 23 mei 2006
Ajax heeft overeenstemming bereikt over de overgang van George Ogararu van Steaua Boekarest naar Ajax. Het contract van Ogararu met Ajax gaat in op 1 juli 2006 en heeft een looptijd van vier jaar.
De Roemeense rechtervleugelverdediger werd op 3 februari 1980 geboren in Boekarest. Sinds een aantal jaar is hij vaste waarde in het elftal van Steaua Boekarest. Op dit moment staat Ogararu met zijn club bovenaan de ranglijst van de Roemeense nationale competitie. Zijn debuut voor het nationale elftal maakte hij op 26 maart jongstleden in de wedstrijd Roemenië - Nederland.
Het embleem dat adidas overal op laat zettenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:21 schreef jna het volgende:
Wat is dat op die mouw?
Lijkt me een beetje overkill....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:28 schreef TimmyAsd het volgende:
leuke geruchten, Dus Davids, Landzaat, Defour en Mendes als ik het zo lees
Overkillquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje overkill....
En sneijder, maar je mag best wat meer middenvelders hebben.. Boukhari, Pienaar en Galasek zijn vertrokken hoor..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Danny en davids? please we hebben maduro ook nog...
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef jna het volgende:
[..]
Komt volgens mij door wat hij er onder aan heeft
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
Mendes komt niet naar Ajax. Meer zeg ik er niet over, want wat er wel speelt staat nog niet op internet en mag ik nog niet posten.
Je brengt goed nieuwsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
Mendes komt niet naar Ajax. Meer zeg ik er niet over, want wat er wel speelt staat nog niet op internet en mag ik nog niet posten.
Okquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
Stevie?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
Is geen onzin en ik post het echt niet, want dan ben ik die bron (op msnquote:
Ja, dat is een inkoppertje. Ik heb van een bron gehoord dat Sjaak Polak niet naar Ajax komt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is geen onzin en ik post het echt niet, want dan ben ik die bron (op msn) kwijt
. Ik zeg alleen dat ie niet naar Ajax gaat.
Als wat?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:53 schreef VoreG het volgende:
Kluivert naar Ajax!
Relaxed, eindelijk een spits. Dat is echt de ontbrekende schakel in het elftal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:53 schreef VoreG het volgende:
Kluivert naar Ajax!
Ach, dan verpatsen we Harry en Rosenberg toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Relaxed, eindelijk een spits. Dat is echt de ontbrekende schakel in het elftal.
Precies!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Relaxed, eindelijk een spits. Dat is echt de ontbrekende schakel in het elftal.
Heden en verleden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:58 schreef DrDentz het volgende:
toch even de topscorer aller tijden van Oranje en FC Barcelona
Gewoon iedereen. Huntelaar, Babel, Manuchardinges.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ach, dan verpatsen we Harry en Rosenberg toch?![]()
Als je niks zinnigs te melden hebt. Zeg dan gewoon niks.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gewoon iedereen. Huntelaar, Babel, Manuchardingesyan.
Kluivert is de man.
Kluivert is zinnig, die rotterdamer van een Schigt daarentegen nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:05 schreef Nega het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden hebt. Zeg dan gewoon niks.
Ben je '95 vergeten ofzo? Seedorf terug, Davids terug, Kluivert terug. Misschien dat Ettepet ook nog een keertje wil keepen. Bogarde doet tegenwoordig ook niet zo heel veel meer.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:05 schreef Nega het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden hebt. Zeg dan gewoon niks.
Iddquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Kluivert moeten we lekker onthouden om zn puntertje in Wenen, die gaat hier toch alleen maar tegenvallen als hij komt.
En ik heb Kluivert nog geen winnend doelpunt zien maken in een EK finalequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:16 schreef VoreG het volgende:
We lopen Huntelaar wel op te hemelen maar die heb ik geen winnend doelpunt zien scoren in de CL finale.
Hij bracht ons anders wel de wereldwijd hoogaangeschreven Gatorade Cup hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:16 schreef VoreG het volgende:
We lopen Huntelaar wel op te hemelen maar die heb ik geen winnend doelpunt zien scoren in de CL finale.
Daarom is Harry ook een goede invallerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En ik heb Kluivert nog geen winnend doelpunt zien maken in een EK finale![]()
[afbeelding]
En hij staat nog steeds onder contract?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:16 schreef VoreG het volgende:
Seedorf terug? Ach waarom ook niet... Dan hebben we met Maduro, Landzaat en Seedorf de drie meest overgewaardeerde Nederlandse spelers van de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben je '95 vergeten ofzo? Seedorf terug, Davids terug, Kluivert terug. Misschien dat Ettepet ook nog een keertje wil keepen. Bogarde doet tegenwoordig ook niet zo heel veel meer.
Kan Huntelaar weer zijn luier om doen.
Inderdaad. Sjezus, wat is Trabelsi een goede voetballer...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Dus we hebben de vierde Roemeen in de clubhistorie binnen.
Ben benieuwd wat de man kan gaan brengen. Hatem opvolgen is een loodzware klus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |