Wij zijn te erg voor ONZ daarom gedogen ze deze SC zodat het allemaal een beetje binnen de perken blijftquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
dit is eigenlijk nog erger dan ONZ
Woohoooquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:14 schreef -Marc- het volgende:
22
6000om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er is niets aan zonder mij hè?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:53 schreef c0nd0r het volgende:
Hij is nog niet eens volom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee iddquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Er is niets aan zonder mij hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gebs kerel!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:57 schreef Gebs het volgende:
[..]
Nee iddom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan weer horen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gebs kerel!
Ik hoopte al dat je er nog wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
woohoo, ik hoopte dat ik er niet meer wasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik kan weer horen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Touché!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:59 schreef Gebs het volgende:
[..]
woohoo, ik hoopte dat ik er niet meer wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog 30 minquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Touché!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:01 schreef Gebs het volgende:
[..]
Nog 30 minom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarschijnlijk niet..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan zit ik al aan het bierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb net nog een cup-a-soup opquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet..
Maar ik kan je er wel leuk mee pestenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
!&@*#*#%!^$%!%!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:02 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik heb net nog een cup-a-soup opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed niet?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:03 schreef Gebs het volgende:
Wat zijn we ook een spammers gewoon ff deel 7 8 9 10 en een stuk van deel 6 op 1 dag vol makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet deze..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goed niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat voornamelijk met 3 a 4 personenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goed niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar deze is mijn 9900e postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop