Nu wel!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze smilie had ik als enigste nog nooit gebruiktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet eens... Deze wel?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze smilie had ik als enigste nog nooit gebruiktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vragen?quote:
Woah je bent eenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Vinden jullie homo's ook zo vies?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vragen?
Geen vragen?
Mooi!
Gaan we doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joe probeert mie om de tuin te leidenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:44 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Niet eens... Deze wel?
[afbeelding]
De portretsmilie!
Je bent te laat voor de vragenquote:
Jaquote:
Waarom is Erwin trouwens WEBS mên?!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:45 schreef Gebs het volgende:
[..]
Jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij heeft die titel verdient, ik weet alleen niet meer waaromquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom is Erwin trouwens WEBS mên?!
Hij valt nu onze Fems ook al lastig met sexpraatjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Intrekken dusquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:50 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hij heeft die titel verdient, ik weet alleen niet meer waaromom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat kan nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Intrekken dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hell no!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:51 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat kan nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent toch niet jaloers heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op Erwin?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:51 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat kan nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent toch niet jaloers heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Op Erwin?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee die heb ik altijd al een kneus gevondenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat heeftie wel weer nodig!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:53 schreef Gebs het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik probeer hem weer wat eigenwaarde te geven met deze titelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat heeftie wel weer nodig!
Kan hij niet vanavond met je mee?
5 liter bloed geven?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:57 schreef Gebs het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Net zo lang tappen tot ie leeg isJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien moeten we dat maar uit proberen op erwinquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kun je zo iemand van Aids genezen!
Ene kant bloed eruit andere kant er weer inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Blijf posten zodat je wakker blijftquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:00 schreef -Marc- het volgende:
Ik val zowat in slaap hier...
Het is net koffiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:02 schreef Gebs het volgende:
[..]
Blijf posten zodat je wakker blijftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Red Bull danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:05 schreef -Marc- het volgende:
Koffieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop