Ik zag hetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:22 schreef -Marc- het volgende:
Ik kwam het goedemorgen topic tegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:21 schreef Gebs het volgende:
Wat is dit, zijn we ergens anders aan het posten ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Check againquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:24 schreef Gebs het volgende:
-Marc- je hebt mij nog geen goedemorgen gewenst in het goedemorgen topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow toch welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:24 schreef Gebs het volgende:
-Marc- je hebt mij nog geen goedemorgen gewenst in het goedemorgen topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zou wel een stunt zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:25 schreef c0nd0r het volgende:
Zouden ze bij die centrale stats..
Nou automatisch de nummer 1 van de dag een ban geven voor spammen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vrij vragenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heul even moest ik een mailtje typenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kom er morgen achterquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat zou wel een stunt zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:25 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Vrij vragenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:25 schreef c0nd0r het volgende:
Zouden ze bij die centrale stats..
Nou automatisch de nummer 1 van de dag een ban geven voor spammen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan zou Tong80 constant gebanned zijn...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat zou wel een stunt zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nr. 1 van de dagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:27 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dan zou Tong80 constant gebanned zijn...
Hij staat altijd bovenaan... Hij is ongenaakbaar...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nr. 1 van de dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij staat niet altijd bovenaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nr. 1 van de dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij staat niet altijd bovenaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil ook naar huisquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:27 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hij staat altijd bovenaan... Hij is ongenaakbaar...
Nietus!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:28 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik wil ook naar huisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:28 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik wil ook naar huisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #128.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:29 schreef Gebs het volgende:
Waar kon ik die stats ook al weer zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jongen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:29 schreef Gebs het volgende:
Waar kon ik die stats ook al weer zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Schatquote:
Sletquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:32 schreef Gebs het volgende:
[..]
Schatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beter je best doenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:33 schreef Gebs het volgende:
Ik stond gister op plaats 30om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop