Heb je ook RUSTIG verder getraind?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:11 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat is dus wat ik gisteren deed, en nu is de spierpijn dus veel erger dan gisteren
*toevallig volgende week film met Arthur Bostrom, alias Officer Crabtree, alias Good Moaning*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oe nu krijg ik weer Allo Allo visioenen
"Hilda stormt binnen en roept: General von Klinkerhofen!!!"
![]()
Saai en leeg hier op de front rowquote:
Ik zie me dat eerder, veel eerder, doen dan met iemand uit een andere (niet-westerse) cultuur.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:10 schreef Cairon het volgende:
Zijn jullie afhoudend als je leert dat iemand gehandicapt is? Zie je jezelf met iemand uitgaan en sex hebben en verliefd zijn als die persoon gehandicapt is?
geen bitchfights meer?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Saai en leeg hier op de front row
ik zie nog wel steeds van die lege popcorn emmers voorbij komen hier
maar het blijft verdacht stil in de red and blue corner, of zouden ze zich naar de red and blue corner van onze zuiderburen te Antwerpen vertrokken zijn![]()
En ze zijn ook nog beschadigd of stuk gegaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:30 schreef Manias het volgende:
[..]
geen bitchfights meer?*overal lege handtassen zie liggen*
rekening naar fok!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En ze zijn ook nog beschadigd of stuk gegaan
wat een kapitaalvernietiging
maar de firma LV verkoopt graag weer nieuwe![]()
Maar ze kan daarentegen weer ernorm snel biertjes hijsenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:42 schreef Cairon het volgende:
Ik heb Lucille Werner nooit echt zien lopen, ik let er niet eens op.
ik heb dat ook gezienquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ze kan daarentegen weer ernorm snel biertjes hijsen
daar heeft ze bij Jensen ook een legendarische demo van gegeven.
oh, shit, nu val ik door de mand, ik heb ooit naar Jensen gekeken![]()
![]()
nu word ik natuurlijk nooit meer serieus genomen in dit topic
Jensen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:47 schreef Stroekie het volgende:
oh, shit, nu val ik door de mand, ik heb ooit naar Jensen gekeken![]()
![]()
nu word ik natuurlijk nooit meer serieus genomen in dit topic
Het pleit alleen maar weer voor je deze reaktiequote:
Ah, het is dus iets van de televisie..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het pleit alleen maar weer voor je deze reaktie![]()
zie het maar als een jeugdzonde van mij![]()
en laat die treurbuis gewoon lekker uit staan
such a waist of time![]()
Oh, ik dacht dat 't een woordspeling was (die ik zoals gewoonlijk niet begrijpquote:
ja maar treurbuis is natuurlijk slechts 1 van de faciliteiten die de televisie biedtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ah, het is dus iets van de televisie..
'tuurlijk laat ik dat ding niet uit, hoe moet ik anders mijn atari2600 spelletjes spelen (afgezien van een emulator, ik ben natuurlijk wel een purist)
ach ja die aderverkalking heeft al vroeg ingezetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:25 schreef Weemz het volgende:
Hihi ik dacht al:
Zulks een middel van tijd ipv verkwisting van tijd...
Niet eens ene week in de topic en nu al een relnichterige opmerking, je hoort er al helemaal bijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is bijna de moeite niet meer om te tvp'en.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Niet eens ene week in de topic en nu al een relnichterige opmerking, je hoort er al helemaal bij![]()
Hij zei hard!!quote:
Maar Tha Erik zegt dus netjes ik doe hard mijn bestquote:
Gold Green en Redquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:20 schreef Weemz het volgende:
De muziek van Wicked (de Amerikaanse musical over het leven van de goede en slechte heks in The Wizard Of Oz) is echt supermooi
maar je moet nog een paar maandjes wachten op je verjaardag hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En ik wil dit hebben voor mijn spelcomputers :-/
[afbeelding]
*nephomo is*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:46 schreef Manias het volgende:
http://www.chello.nl/Ente(...)r/1967/19673906.html
voor de echte homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |