Nee, hihi, die move is gewoon ontzettend geil en dan streelt hij ook nog eens zn lichaam, ik word wildquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:21 schreef wonderer het volgende:
Wil je daar echt antwoord op?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee dan. *kijkt Tim Curry die met Arthur speelt*
Dit is de Broadway versie van Monty Python and the holy grail.quote:
Is dat leuk?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is de Broadway versie van Monty Python and the holy grail.
Hilarisch.quote:
Ik meende ook al dat 't bekend voor kwamquote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:09 schreef wonderer het volgende:
nee dat zou de gayscene er niet beter op makenquote:
http://forum.fok.nl/user/active/132170quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
*bookmark*
Als je post in een topic, komt dat topic automatisch in je 'My Active Topics' te staan, linkje: zie bovenin.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe maak je nou een bookmark dan?
Tof! Ook een strakquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik krijg allemaal X3 goodies uit Cannes![]()
Poe poe.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En nu ga ik me heel zielig voelen en de season finale van Desperate Housewives kijken voor ik op tijd mn bed uit moet voor een belangrijke vergadering op het stadhuis.
Het begint alweer.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:34 schreef Stroekie het volgende:
Morruguh allemaal![]()
en is het hier weer wat gezelliger dan gisteravond ?
Valt toch wel mee Davequote:
ja lastig hč zo'n forumquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:57 schreef Weemz het volgende:
En toen was het stil....
stilte voor de stormquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:57 schreef Weemz het volgende:
En toen was het stil....
had je niet zoals een diva betaamd, eerst iemand anders een aankondiging kunnen laten doenquote:
volgens mij zijn er Fokkers hier die bang zijn als het onweer overtrektquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
stilte voor de storm
ik vind het namenlijk erg broeerig en benauwd
verwacht onweer vanavond
Oe nu krijg ik weer Allo Allo visioenenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
had je niet zoals een diva betaamd, eerst iemand anders een aankondiging kunnen laten doen
wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:56 schreef Cairon het volgende:
heeft iemand tips om van spierpijn af te komen!?
Godnondeju wat heb ik een pijn...
Soms loop ik de huiskamer binnen en zeg ik: ik ben het. Het zou leuk zijn al ikd an applaus kreeg, maar dat gebeurt nooit. Mischien moet ik inderdaad iemand anders me aan laten kondigenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
had je niet zoals een diva betaamd, eerst iemand anders een aankondiging kunnen laten doen
Rustig verder trainen en wachtenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:56 schreef Cairon het volgende:
heeft iemand tips om van spierpijn af te komen!?
Godnondeju wat heb ik een pijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |