Ga je die dan ook hier verklappen? Gezelligquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En nu ga ik me heel zielig voelen en de season finale van Desperate Housewives kijken voor ik op tijd mn bed uit moet voor een belangrijke vergadering op het stadhuis.
Jou eens flink op de kast te krijgen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Could've fooled me though.
Wat denk je er nu mee te bereiken met die spoilers? En ik vraag dit even heel serieus hoor, net zoals ik je net ook even heel serieus vroeg om er mee op te houden (en ik vroeg het ook gewoon netjes).
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:29 schreef Manias het volgende:
[..]
FOOOOOOOTOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!1111111111oneone
Wat fijn ook dat je niet even de tijd en moeite neemt op een heel rustige vraag en een serieus verzoek. Klasse.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, wie goed doet wie goed ontmoet.
Nee hoor. Want daarna ga ik slapen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je die dan ook hier verklappen? Gezellig
Voor heel even dan he? Ik beloof niets voor de verdere toekomstquote:
Sneu.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jou eens flink op de kast te krijgen.
wie zegt dat BB die rechter ook isquote:
Holy crap.. wie is dit?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:33 schreef Manias het volgende:
maar nu desjes echte viking (noor dit keer:P)
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wie zegt dat BB die rechter ook is![]()
Beetje een agressieve blik alleenquote:
Ik jou ook maar schijnbaar moest het zover komen met al dat gerel etc.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sneu.
Echt serieus, ik had je hoger ingeschat dan dit.
Echt.
Nee dat is een stoere blikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje een agressieve blik alleen(zou ie ook naar CDP kijken?)
Ja ik heb me enorm verlaagd tijdens deze rel, inderdaad. Dat valt te zienquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik jou ook maar schijnbaar moest het zover komen met al dat gerel etc.
Semi naaktquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:36 schreef TehRockstar het volgende:
Hee! Wat is dit nou? Waarom moeten ze nou weer naakt?
Is James Dean niet genoeg?
Tijd voor zwaarder geschut.
Ik ben blij met het grootste deel van m'n leven.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb me enorm verlaagd tijdens deze rel, inderdaad. Dat valt te zien
Ging jij niet weer naar een stuk fantasieleven kijken wat je zelf nooit zal hebben?
ja kom maar op TRS heb jij ook zwaarder geschut op je pc danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:36 schreef TehRockstar het volgende:
Hee! Wat is dit nou? Waarom moeten ze nou weer naakt?
Is James Dean niet genoeg?
Tijd voor zwaarder geschut.
Gatver, hij is dik.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:36 schreef Manias het volgende:
[..]
Kristian Kjelling
[afbeelding]
[afbeelding]
That's a first.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben blij met het grootste deel van m'n leven.
Zou het dan toch nog goed komen met je?quote:Leuke baan, toffe vrienden, terug naar school.
Na een bepaalde leeftijd weeg je nou eenmaal geen 25 kg meer. Daar kom je nog wel achterquote:
dik?quote:
Ja, die weegt tegenwoordig niet veel meer. Een kilootje, schat ik zoquote:
Ik meen het niet hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:39 schreef error het volgende:
[..]
Na een bepaalde leeftijd weeg je nou eenmaal geen 25 kg meer. Daar kom je nog wel achter
Not a first. Maybe you should've paid more attention?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
That's a first.
[..]
Zou het dan toch nog goed komen met je?
Heb je misschien ook wat minder frustraties die je af gaat reageren en zo.
Nee, op normale mensen. Liefst zonder borsten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dik?
DIK?
dik schmick
als dat dik is wat ben ik dan?
jij valt zeker ook op biafra/auschwitz types?
die mag hier wel met zo'n nilfisk ding komen zuigen hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:33 schreef Manias het volgende:
maar nu desjes echte viking (noor dit keer:P)
[afbeelding]
To you? I got bigger fish to fry.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Not a first. Maybe you should've paid more attention?
Nah, fijn om te horen. (Klonk dat oprecht? In zekere zin was dat nl wel de bedoeling, strange as it may seem).quote:En het is al redelijk goed met me.
And another non-first.quote:
O jawel hoor, doe maarquote:
Okee dan. *kijkt Tim Curry die met Arthur speelt*quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
bij deze laat ik weten dat het rode kamp zich terugtrekt in hun slaapverblijven, wat overigens niet wil zeggen dat we niet alsnog kunnen aanvallen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |