morgen weer vrijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:16 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb morgen vrij, ik geniet lekker mee.
ja ik had je nog willen bellen, en had nog een plek op de front row voor je leeg gelatenquote:
Ieuwww, ik ben geen negerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:18 schreef error het volgende:
[..]
Je moet brede negerts niet boos maken hoor!
O nee hoor, als er iemand doorgaat met het posten van spoilers van LOST dan heb je de climax nog lang niet meegemaaktquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:17 schreef error het volgende:
[..]
Nou, de climax hebben we gemist.
We worden oud![]()
![]()
Ach zoveel verschil zit daar niet inquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
komt nog, engeltje (of is het duiveltje na alles wat ik gelezen heb)
![]()
nee je bent toch niet maar maar eerder caramel?quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Is dat taye diggs?.. ik dacht ff jamie foxx
![]()
Ja die flikkerde op MSN een hele popcornhuifkar op m'n knarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik had je nog willen bellen, en had nog een plek op de front row voor je leeg gelaten
Jerruh heeft al popcorn gehaald
En hij zingt echtquote:
Taye = mooie negerquote:
Okquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:22 schreef Manias het volgende:
[..]
mag ik m voor mn verjaardag? ah ? toe??
CDP wat wil je hier nou mee bereiken?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ana Lucia schiet Shannon dood. Mr Eko had in t vliegtuig vol mariabeeldjes moeten zitten.
Russeau vangt Henry Gale die volgend seizoen een regular zal zijn, Sun had een affaire back home die haar Engels leerde en Sawyer heeft alle medicijnen en wapens in beslag genomen.
juist!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Taye = mooie neger
dit bovenstaande = lelijke neger
die ziet er uit alsof ie te veel klappen heeft gehad en van voren niet meer weet dat ie van achteren leeft (zo'n enorme DOOO'H blik)
As far as i checked ben je niet blauw en zeker geen autoriteit voor mij.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
CDP wat wil je hier nou mee bereiken?
als het over is dan is het over
EN IK BEPAAL NU DAT HET OVER IS!
komt natuurlijk omdat hij zich aan het voorbereiden is om achterin deze week te gaan overhuizenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die flikkerde op MSN een hele popcornhuifkar op m'n knar
O je wilt dat we daarheen stappen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
As far as i checked ben je niet blauw en zeker geen autoriteit voor mij.
dat zullen we dan wel eens zien als ik mijn stalen neus op je neusschotje plaatsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
As far as i checked ben je niet blauw en zeker geen autoriteit voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |