morgen weer vrijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:16 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb morgen vrij, ik geniet lekker mee.
ja ik had je nog willen bellen, en had nog een plek op de front row voor je leeg gelatenquote:
Ieuwww, ik ben geen negerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:18 schreef error het volgende:
[..]
Je moet brede negerts niet boos maken hoor!
O nee hoor, als er iemand doorgaat met het posten van spoilers van LOST dan heb je de climax nog lang niet meegemaaktquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:17 schreef error het volgende:
[..]
Nou, de climax hebben we gemist.
We worden oud![]()
![]()
Ach zoveel verschil zit daar niet inquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
komt nog, engeltje (of is het duiveltje na alles wat ik gelezen heb)
![]()
nee je bent toch niet maar maar eerder caramel?quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Is dat taye diggs?.. ik dacht ff jamie foxx
![]()
Ja die flikkerde op MSN een hele popcornhuifkar op m'n knarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik had je nog willen bellen, en had nog een plek op de front row voor je leeg gelaten
Jerruh heeft al popcorn gehaald
En hij zingt echtquote:
Taye = mooie negerquote:
Okquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:22 schreef Manias het volgende:
[..]
mag ik m voor mn verjaardag? ah ? toe??
CDP wat wil je hier nou mee bereiken?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ana Lucia schiet Shannon dood. Mr Eko had in t vliegtuig vol mariabeeldjes moeten zitten.
Russeau vangt Henry Gale die volgend seizoen een regular zal zijn, Sun had een affaire back home die haar Engels leerde en Sawyer heeft alle medicijnen en wapens in beslag genomen.
juist!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Taye = mooie neger
dit bovenstaande = lelijke neger
die ziet er uit alsof ie te veel klappen heeft gehad en van voren niet meer weet dat ie van achteren leeft (zo'n enorme DOOO'H blik)
As far as i checked ben je niet blauw en zeker geen autoriteit voor mij.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
CDP wat wil je hier nou mee bereiken?
als het over is dan is het over
EN IK BEPAAL NU DAT HET OVER IS!
komt natuurlijk omdat hij zich aan het voorbereiden is om achterin deze week te gaan overhuizenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die flikkerde op MSN een hele popcornhuifkar op m'n knar
O je wilt dat we daarheen stappen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
As far as i checked ben je niet blauw en zeker geen autoriteit voor mij.
dat zullen we dan wel eens zien als ik mijn stalen neus op je neusschotje plaatsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
As far as i checked ben je niet blauw en zeker geen autoriteit voor mij.
Zolang je je schaamt voor wat je wel bent, ben je voor mij gewoon een brede negertquote:
Ik heb genoeg te doen. Ik had gister geen metgezel aangezien ik vrienden heb die studeren voor examens e.d.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:24 schreef Ang3l het volgende:
Schattig van die mensen die alle series downloaden, er een stuk of 20 tegelijk kijken (omdat ze verder niets in hun leven te doen hebben (hetgeen ook blijkt uit het feit at er ALWEER niemand met hem mee wilde naar 1 of ander concert) en dan probeert te zieken met spoilers van zaken die anderen nog niet gezien hebben.
CDP... ik vraag het je nog 1x lief. Hou aub op met het plaatsen van die spoilers, of stop ze tussen spoilertekens.
Je stalen neus? Zeker omdat er al teveel mensen de neiging hadden er tegen aan te slaan en het bot vervangen is door staal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zullen we dan wel eens zien als ik mijn stalen neus op je neusschotje plaats
puberig puistkopperige mediahoer
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zullen we dan wel eens zien als ik mijn stalen neus op je neusschotje plaats
puberig puistkopperige mediahoer hoewel, hoer is zelfs nog te veel voor je, een hoer krijgt er tenminste nog voor betaald terwijl jij als tissue wederom het zaad der natie mag opvangen zonder dank je wel
Da's dan vaakquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En ach, ik kijk series als ik me kut voel.
Jij kent me echt niet he?quote:Jij slet wat rond.
Don't start. Ze vinden het niet leuk.quote:
Zuur ben ik niet. Totaal nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's dan vaak
[..]
Jij kent me echt niet he?
(of is dit een zure steek omdat ik niet met JOU wilde sletten?)
must...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ssst niet zo hard
straks valt er hier weer iemand in katzwijm neer aan de voeten van Jake![]()
Waarom klaag je dan altijd steen en been dat je vriendinnen were eens geen tijd hebben? Dat je je zo alleen voelt? Dat ze je weer in de steek laten? Dat ze weer niet mogen van hun mammie?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen. Ik had gister geen metgezel aangezien ik vrienden heb die studeren voor examens e.d.
Ik ga genoeg concerten doen met vrienden hoor
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:24 schreef error het volgende:
[..]
Zolang je je schaamt voor wat je wel bent, ben je voor mij gewoon een brede negert![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bb_koning.hyves.nl
Could've fooled me though.quote:
Zijn dat de enige vriend(inn)en die ik heb? Ik klaag over die 2 ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom klaag je dan altijd steen en been dat je vriendinnen were eens geen tijd hebben? Dat je je zo alleen voelt? Dat ze je weer in de steek laten? Dat ze weer niet mogen van hun mammie?
Vreemd.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]FOOOOOOOTOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!1111111111oneoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skanky Shizzle #1
Ga je gang hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:28 schreef Manias het volgende:
[..]
zal'k effe een viking voor je opzoeken?
Als je je overal zo gedraagd als hier kan ik me dan enorm voorstellen ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zijn dat de enige vriend(inn)en die ik heb? Ik klaag over die 2 ja.
[..]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je bent zo voorspelbaarIk wist dat je hierop heel snel zou reageren
![]()
ik zal je niet meer plagenAch, het ligt eraan van welke kant je het bekijkt.
[..]
Koelie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou van je!
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
Ach, wie goed doet wie goed ontmoet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je je overal zo gedraagd als hier kan ik me dan enorm voorstellen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |