quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:49 schreef Miguel het volgende:Haha, OTH heb ik gevolgd, op gegeven moment liep ik een tijdje achter en toen maar afgehaakt... Kan er zowat de tijd niet meer voor vinden om alles te kijken tegenwoordig
* Miguel volgt iets teveel series atmMaar ben het er zeker wel mee eens dat het een goede serie is, zeker beter op sommige punten dan The OC inderdaad.. waarom ben ik eigenlijk afgehaakt
Ik had in het voorjaar een paar weken de tijd dus heb ik 3 seizoenen achter elkaar gekeken
![]()
Heb ik het jaar ervoor gedaan met The OC. Al was dat toen maar 2 seizoenen.
Nu ben ik het eerste seizoen van Prison Break aan het kijken. Seizoen 2 daarvan kijk ik nog niet.
Download ik wel een keer als ik dit seizoen af heb
![]()
Vanavond weer een nieuwe aflevering van OTH
![]()
Ik vind OTH leuker op sommige vlakken omdat het iets breder is. OC gaat vooral om 4 karakters en de familie er omheen. Dan komen er natuurlijk af en toe nog tijdelijk wat karakters langs maar dat is het wel.
OTH is standaard al met 5 karakters (jaja wel 1 meer) en hun families begonnen, maar ze breiden het ook steeds meer uit. Het draait nu al om iets van 8 standaard jonge karakters. Daarnaast hebben ze een aantal karakters die blijven terug komen en ook een aantal karakters die een aantal afleveringen langs komen en dan weer verdwijnen.
Maar het is wel wat breder.
Daarnaast word ik er een beetje moe van dat de OC vaak hetzelfde terug haalt. In de eerste 3 seizoenen kwam elke keer dat carnaval terug. 2keer is leuk, maar ik vond het een beetje irritant worden. Daarom vond ik het 3de seizoen ook echt minder dan de andere seizoenen.
hoewel ik wel goede hoop heb dat het dit jaar weer goed gaat komen met de "nieuwe" vaste karakters (Taylor en Kaitlin en eventueel anderen)
![]()
Vanavond toch maar weer ff de herhaling zien op Veronica
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"