Betekent dat dat je kan spoileren? Nee. Bye bye Coop, kan ook slaan op het feit dat Marissa de zee op gaat. Wat namelijk het geval was toen dit topic geopend werd. Ik zou je aanraden niet verder te spoileren, mocht je nog willen posten op Fok.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:56 schreef GoodNews het volgende:
Lol dit is toch een topic over the oc. Wtf heb je hier te zoeken als je niks wilt weten.
TOPIC TITEL IS GODVERDOMME BYE MARISSA. EN IN OP STAAT DAT MARISSA DOOD IS.
Get real mensen.
Dingen die nog niet zijn gebeurd in de eps (uitgezonden in de USA) worden in spoilertags geplaatst.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:56 schreef GoodNews het volgende:
Lol dit is toch een topic over the oc. Wtf heb je hier te zoeken als je niks wilt weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Waarom word er dan gespoilerd bij mij dat marissa dood is?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:11 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dingen die nog niet zijn gebeurd in de eps (uitgezonden in de USA) worden in spoilertags geplaatst.
Gebeurtenissen die zich hebben voorgedaan in eps die al zijn uitgezonden op FOX (zoals de dood van Marissa) kunnen hier vrijuit worden besproken zonder het gebruik van spoilertags.
Dat zijn de (ongeschreven) regels van de USA-topics.
Omdat dit het USA topique is en het al is uitgezonden. Dat jij het nog niet hebt gezien. Jouw probleemquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:14 schreef GoodNews het volgende:
[..]
Waarom word er dan gespoilerd bij mij dat marissa dood is?
Staat gvd zelfs in de openingspost.![]()
Amen, zie mijn eerdere post.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Omdat dit het USA topique is en het al is uitgezonden. Dat jij het nog niet hebt gezien. Jouw probleem
Haha, dat past op zich wel goed bij The OC (*kuch*Marissa*kuch*).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:51 schreef Wytze het volgende:
ik ga in hongerstaking
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Haha, dat past op zich wel goed bij The OC (*kuch*Marissa*kuch*).
Mijn grote idool en voorbeeld in het leven.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:44 schreef Wytze het volgende:
[..]
btw, who's the cutie in je avatar ?
milfquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Mijn grote idool en voorbeeld in het leven.
Had je de grap gezien van Dane Cook bij de Teen Choice Awards bij haar?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Had je de grap gezien van Dane Cook bij de Teen Choice Awards bij haar?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Marble het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had je de grap gezien van Dane Cook bij de Teen Choice Awards bij haar?
quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Briljant, die kop van Mischa erna
quote:Vanaf dinsdag 5 september gaan we verder waar we op maandag 20 februari 2006 gestopt waren. De eeste week zie je The OC op de dinsdag, woensdag en donderdag rond middernacht. Vervolgens elke dinsdag en donderdag rond middernacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |