quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit is een directe quote van FOX op een persconferentie dus ik denk zet m even neer omdat er misschien dus wel meer eps komen.
Ook v/d fox site:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:06 schreef Komakie het volgende:
[..]Jup. Dat dacht ik ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik ruik een spinoff! (als The OC na dit seizoen gecancelled wordt).
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van onze grote vrienden van spoilerfix.comYou know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
nee hoor, gewoon een nieuw karakter dat erbij komt...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:28 schreef Marble het volgende:
[..]. Ik ruik een spinoff! (als The OC na dit seizoen gecancelled wordt).
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jaja! De eerste ep spoilers:
ep1: The AvengersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep2:hmmm het klinkt wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van onze grote vrienden van spoilerfix.com
Alsof ze echt een beetje een andere weg in aan het slaan zijn. Lijkt me wel positief aangezien ik de serie een beetje vast vond zitten in gewoontes enzo...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Wat lul je nou, Taylor zat er al lang in.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon een nieuw karakter dat erbij komt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Er staat toch duidelijk "new castmember" en daar ging het mij even om.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:25 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat lul je nou, Taylor zat er al lang in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had trouwens nog steeds liever Sadie als vast karakter terug gezien maar ja, dat zal er niet in. Waarschijnlijk had Nikki Reed geen zin om zich te binden aan een tv-show.
[ Bericht 25% gewijzigd door Komakie op 17-08-2006 09:40:02 ]Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
quote:Scoop! Everwood's Chris Pratt Joins The O.C.!
Finally, I've got some good news for all you heartsick Everwood fans. The O.C. had the Bright idea (c'mon, I had to!) to cast Chris Pratt — aka Everwood's lovable blockhead Bright — for a multi-episode arc this season. He'll play Che, an environmentalist that Summer (Rachel Bilson) befriends while away at college. "I think it's great for him to do an arc on another show this year," Pratt's onetime Everwood boss, Greg Berlanti says, "so that when pilot season comes around everybody remembers what a versatile and talented actor he is. I love Chris. I want to see him do really, really well." My sentiments exactly. Unfortunately, we have to wait a few months before we see Pratt in action. His first airdate coincides with The O.C.'s fourth-season premiere on Nov. 2. The waiting is the hardest part.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja we zullen zien. Ik kijk toch alleen voor Rachel Bilson
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/8339117.html is season 4 preview
[ Bericht 8% gewijzigd door PeRi op 29-08-2006 13:29:52 (spoiler gefikst. :{.) ]please?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:35 schreef GoodNews het volgende:dudes!!! ooit gehoord van spoiler tags?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja we zullen zien. Ik kijk toch alleen voor Rachel Bilson
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/8339117.html is season 4 preview
[ Bericht 5% gewijzigd door PeRi op 29-08-2006 13:30:10 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:22 schreef Miguel het volgende:
Nee, het quoten van een spoiler zonder het aan te passen is slim....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get real mensen.
[ Bericht 14% gewijzigd door PeRi op 29-08-2006 18:51:10 ]please?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |