abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 mei 2006 @ 13:41:50 #51
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38331779
quote:
Op maandag 29 mei 2006 13:14 schreef Komakie het volgende:
Ok, ik las alleen maar voor wat er in de OP stond. Als dat al eerder bekend wat dan de opening van dit topic had dat dan wel ff aangepast mogen worden...
Nieuw topic geopend op: dinsdag 23 mei 2006 @ 00:04
Nieuws seizoen 4 bekend op: woensdag 24 mei 2006 (05/24 - Josh Schwartz reveals)
pi_38440317
Hmm, ik mis het al
Ik heb net die eerste 2 seizoenen besteld, dus die ga ik dan maar weer effe opnieuw bekijken.
Ik ben een meisje!
  donderdag 1 juni 2006 @ 17:30:21 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_38443516
Wat ik veel erger vind is, is dat ik alle afleveringen van One Tree Hill ook al gezien heb (op 1 na) waardoor ik ook niets meer te kijken heb

btw, wat vinden jullie eigenlijk van One Tree Hill. Persoonlijk vind ik het minstens net zo leuk als The OC.
Ik vind OTH ook na het 3de seizoen nog echt goed, terwijl ik OC een beetje zat begin te worden door een aantal uitgekouwde thema's. Het is te veel van hetzelfde aan het worden. Hoewel ik het nog zeker wel zal gaan kijken in het nieuwe seizoen.
OTH is dus een beetje afwisselender voor mijn gevoel. En de karakters hebben ook wat meer diepgang vind ik zelf. Hebben echt hun eigen ding terwijl een aantal karakters in OC wel beetje oppervlakkige mensen zijn.

Trouwens, grappig wel dat Lucas uit OTH de rol van Ryan in OC heeft laten schieten om in OTH te spelen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_38448514
OTH heb ik op tv wel eens een aantal afleveringen gekeken. ook wel een aardige serie, maar daar ben ik niet echt in blijven hangen
Too much is never enough!
pi_38452847
Helemaal eens met Komakie. Ik vind OTH ook een stuk beter.
Als alle series zomerstop hebben ga ik de afgelopen seizoenen van Everwood, Gilmore Girls, Alias en The West Wing kijken. lekker allemaal achter elkaar! Je moet natuurlijk wel een beetje voor jezelf zorgen he
Spoilers!
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:42:28 #56
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_38458900
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Helemaal eens met Komakie. Ik vind OTH ook een stuk beter.
Als alle series zomerstop hebben ga ik de afgelopen seizoenen van Everwood, Gilmore Girls, Alias en The West Wing kijken. lekker allemaal achter elkaar! Je moet natuurlijk wel een beetje voor jezelf zorgen he
hehe ik zat de afgelopen 2 maanden tussen 2 banen in dus had vrij weinig te doen.
Ik heb toen eerst de afleveringen van seizoen 3 gekeken van The OC en toen ben ik begonnen met het eerste seizoen van One Tree Hill. Daarvan heb ik nu ook alle afleveringen gezien (behalve de laatste maar die is bijna binnen )
Ik ben vandaag weer begonnen dus ik heb het voor mekaar gekregen om precies al die afleveringen te zien in de tijd dat ik niets te doen had (of iig geen baan had )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:56:27 #57
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38461399
OTH heb ik ook een hele tijd gevolgd, erg leuke serie idd. In sommige opzichten misschien zelfs wel beter dan The O.C.
Maare, van de zomer ga ik gewoon... zomer houden en niet binnen tv zitten kijken werken en van het mooie weer genieten (ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar ik zit het grootste deel van de zomer toch niet hier....)
Van de herfst zal ik vast wel weer heel wat seizoenen van 'nieuwe' series binnen halen en kijken
  vrijdag 2 juni 2006 @ 01:01:24 #58
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_38461534
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:56 schreef Miguel het volgende:
OTH heb ik ook een hele tijd gevolgd, erg leuke serie idd. In sommige opzichten misschien zelfs wel beter dan The O.C.
Maare, van de zomer ga ik gewoon... zomer houden en niet binnen tv zitten kijken werken en van het mooie weer genieten (ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar ik zit het grootste deel van de zomer toch niet hier....)
Van de herfst zal ik vast wel weer heel wat seizoenen van 'nieuwe' series binnen halen en kijken
Het leuke bij mij is altijd wel dat ik in de winter van december tot april in het buitenland zit en daarna weer in nederland dus ik kan gewoon lekker alles na de winter downloaden en daarna kijken. Heb je ook niet van die verschrikkelijke kliffhangers
Behalve aan het einde van het seizoen natuurlijk. Heb net ook de laatste aflevering van OTH gekeken en fuck, heb echt een leeg gevoel nu zonder OC en OTH

btw overdag zou ik ook niet gaan kijken, maar s'avonds laat mag ik graag een afleveringetje kijken
  vrijdag 2 juni 2006 @ 02:08:15 #59
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_38462829
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:56 schreef Miguel het volgende:
Ja, zomer is zomer natuurlijk. Maar de zomer is nu al begonnen aangezien OC en OTH afgelopen is Dus aankomende week beginnen met een van de andere series. Een paar avonden per week een paar afleveringen, vriendje werkt toch 's avonds.
Spoilers!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 04:21:40 #60
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38496728
Spoiler voor diegene die Lost niet id USA volgen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_38496925
Volg deze serie al zon beetje vanaf het begin en zie nu pas dit topic

Beroerde verkapte tvp
  zaterdag 3 juni 2006 @ 08:54:51 #62
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38497588
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 04:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spoiler voor diegene die Lost niet id USA volgen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:12 schreef Miguel het volgende:
SPOILER
Verder: HELE HELE vette season finale
pi_38501246
SPOILER
pi_38557229
Heb van S3 t/m ep 15 gezien...Heb ik weer wat om te marathonnen deze zomer.
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:02:54 #65
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38617903
Question: There's a rumor going around that The O.C. was only picked up for 16 episodes next season. Is it true? — Matt

Ausiello: Yes, it's true. The show doesn't come back until early November and, with the scheduling for this fall and next winter/spring, Fox only needed 16 at this point. I'm told that number can easily (and quickly) be increased.
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:17:08 #66
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_38619754
mja dat is te verwachten als je pas later begint
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:41:32 #67
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38634596
Nee hoor, seizoen twee begon volgens mij ook pas in november en had wel gewoon 24 eps
pi_38634792
I don't care how many eps as long as the quality stays high.
But still 5 more months to go ...
Ik ben een meisje!
  donderdag 22 juni 2006 @ 09:30:31 #69
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_39102583
THE O.C. will premiere Thursday, Nov. 2.
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:10:26 #70
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_39105037
Jep Ook al te lezen op de officiële site:
quote:
'All-new episodes return Thursday, November 2nd 9/8c'
pi_39116820
Vond niemand het een beetje weird dat Marissa zo ernstig verwond was dat ze doodging en Ryan niet eens 1 klein miezerig schrammetje had seizoen 3 vond ik echt een slecht seizoen, als ze zo doorgaan kap ik met kijken, ik keek alleen nog voor Seth Cohen maarrr we zien het straks wel weer
  maandag 26 juni 2006 @ 14:37:07 #72
16082 Wytze
...Confidential
pi_39249925
tvp
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  maandag 26 juni 2006 @ 16:14:16 #73
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39253512
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:41 schreef Miss-V het volgende:
Vond niemand het een beetje weird dat Marissa zo ernstig verwond was dat ze doodging en Ryan niet eens 1 klein miezerig schrammetje had seizoen 3 vond ik echt een slecht seizoen, als ze zo doorgaan kap ik met kijken, ik keek alleen nog voor Seth Cohen maarrr we zien het straks wel weer
ehmmm enigzins wel ja
Aan de andere kant vond ik het niet raar omdat het nou eenmaal een serie is en niet echt
Ryan is gewoon stiekem echt Kid Chino (uit de strip van Seth) en daarom heeft hij nooit echte schade
  maandag 26 juni 2006 @ 18:13:09 #74
117107 MarcoD
.........
pi_39257644
-edit: mag dus niet -
Hoop dat ik dit hier mag plaatsen geen idee of dit onder dezelfde regels vallen als films.

[ Bericht 52% gewijzigd door Mike op 30-06-2006 16:19:12 ]
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_39394197
Nee MarcoD geen warez requests hier. Het valt me nog mee dat je post niet aangepast cq. verwijderd is

Anyways...

Ik las daarnet op TV.com dat het 4e seizoen van The O.C. een bestelling heeft gekregen van "slechts" 16 afleveringen.

Het einde is dus naar alle waarschijnlijkheid nabij
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')