Nieuw topic geopend op: dinsdag 23 mei 2006 @ 00:04quote:Op maandag 29 mei 2006 13:14 schreef Komakie het volgende:
Ok, ik las alleen maar voor wat er in de OP stond. Als dat al eerder bekend wat dan de opening van dit topic had dat dan wel ff aangepast mogen worden...
hehe ik zat de afgelopen 2 maanden tussen 2 banen in dus had vrij weinig te doen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Helemaal eens met Komakie. Ik vind OTH ook een stuk beter.
Als alle series zomerstop hebben ga ik de afgelopen seizoenen van Everwood, Gilmore Girls, Alias en The West Wing kijken. lekker allemaal achter elkaar! Je moet natuurlijk wel een beetje voor jezelf zorgen he
Het leuke bij mij is altijd wel dat ik in de winter van december tot april in het buitenland zit en daarna weer in nederland dus ik kan gewoon lekker alles na de winter downloaden en daarna kijken. Heb je ook niet van die verschrikkelijke kliffhangersquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:56 schreef Miguel het volgende:
OTH heb ik ook een hele tijd gevolgd, erg leuke serie idd. In sommige opzichten misschien zelfs wel beter dan The O.C.
Maare, van de zomer ga ik gewoon... zomer houden en niet binnen tv zitten kijkenwerken en van het mooie weer genieten
(ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar ik zit het grootste deel van de zomer toch niet hier....)
Van de herfst zal ik vast wel weer heel wat seizoenen van 'nieuwe' series binnen halen en kijken
Ja, zomer is zomer natuurlijk. Maar de zomer is nu al begonnen aangezien OC en OTH afgelopen isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:56 schreef Miguel het volgende:
OTH heb ik ook een hele tijd gevolgd, erg leuke serie idd. In sommige opzichten misschien zelfs wel beter dan The O.C.
Maare, van de zomer ga ik gewoon... zomer houden en niet binnen tv zitten kijkenwerken en van het mooie weer genieten
(ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar ik zit het grootste deel van de zomer toch niet hier....)
Van de herfst zal ik vast wel weer heel wat seizoenen van 'nieuwe' series binnen halen en kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spoiler voor diegene die Lost niet id USA volgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:12 schreef Miguel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder: HELE HELE vette season finale![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:'All-new episodes return Thursday, November 2nd 9/8c'
ehmmm enigzins wel jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:41 schreef Miss-V het volgende:
Vond niemand het een beetje weird dat Marissa zo ernstig verwond was dat ze doodging en Ryan niet eens 1 klein miezerig schrammetje hadseizoen 3 vond ik echt een slecht seizoen, als ze zo doorgaan kap ik met kijken, ik keek alleen nog voor
Seth Cohen
maarrr we zien het straks wel weer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |