ja dat wel maar wel veel meer humor, als het laatste seizoen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:50 schreef truStie het volgende:
Seizoen 1 was anders ook een aardige hoeveelheid drama
Jep maar doordat de humor ver te zoeken was in seizoen 3 viel het allemaal een stuk zwaarder vond ik. Ik miste echt de onderonsjes tussen Seth en Ryan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:50 schreef truStie het volgende:
Seizoen 1 was anders ook een aardige hoeveelheid drama
Dat vind ik niet, de serie draaide niet alleen maar om Marissa.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:02 schreef Doezelhaar het volgende:
Ze hadden moeten stoppen.
Het begint tussen augustus en oktober weer... staat in de openingspost tenminste...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:05 schreef somegirl het volgende:
klinkt goed.
Balen dat het pas in november terug komt zeg! Dan begin ik in de tussentijd maar s aan prisonbreak denk ik....
Daar staatquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:20 schreef Komakie het volgende:
Het begint tussen augustus en oktober weer... staat in de openingspost tenminste...
Ondertussen is echter bekend geworden:quote:Dit zal waarschijnlijk ergens tussen augustus en oktober 2006 beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bron = Spoilerfix
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:44 schreef Miguel het volgende:
[..]
Daar staat
[..]
Ondertussen is echter bekend geworden:
05/24 - Josh Schwartz reveals:
Season 4 won't pick up directly. We're not coming back until November, and I think ....Ok, ik las alleen maar voor wat er in de OP stond. Als dat al eerder bekend wat dan de opening van dit topic had dat dan wel ff aangepast mogen worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bron = SpoilerfixPfff, die lui zijn rijk. Vliegtuigje meer of minder zal niet echt een probleem zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 23:35 schreef somegirl het volgende:
Maar bij de GG is de afstand niet zo heel groot, zo met de auto te bereizen, en dat is hier wel anders. Maar ze doen er inderdaad niet echt moeilijk over om even in het vliegtuig te stappen.
Ben erg benieuwd hoe het gaat worden!
Ook idd mede opmakend uit het verledenTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |