SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:10 schreef tonks het volgende:
Net aflevering 2 gezien.hoe en waar kijk jij die aflevering dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probleem is een beetje dat ze al het luchtige al een beetje opgebruikt hadden na seizoen 1. 2 had het ook nog wel een beetje maar seizoen 3 vond ik al aardig zwaar te verteren (ivm de andere seizoenen)quote:Op maandag 6 november 2006 19:57 schreef Proximo het volgende:
Vond het begin echt tegenvallen. Als dit de lijn is die ze gaan volgen dan zal het snel afgelopen zijn denk ik.
Wat seizoen 1 zo'n topper maakte was dat de sfeer vaak toch "luchtig" was... al die zwaarmoedige shit zit je niet op te wachten bij zo'n wegkijk serie als deze.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef NAF_NAF het volgende:
Is het al te verkrijgen in NL dan?
De nieuwe OC afleveringen worden een week van te voren beschikbaar gesteld op internet, maar ik geloof dat dat alleen voor amerikaanse ip's is?? Caps hiervan worden natuurlijk ook uitgebracht door andere mensen zodat de rest van de wereld ze eventueel ook zou kunnen zien, maar bij mij heeft het argument van 'te lang wachten' me nog nooit kunnen overhalen om een versie te gaan kijken die minder in kwaliteit is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:59 schreef edejong het volgende:
hoe en waar kijk jij die aflevering dan?
Errrrr ... ik bedoelde eigenlijk die DVD van serie 3 waar CDP het over had.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:13 schreef Miguel het volgende:
[..]
[..]
De nieuwe OC afleveringen worden een week van te voren beschikbaar gesteld op internet, maar ik geloof dat dat alleen voor amerikaanse ip's is?? Caps hiervan worden natuurlijk ook uitgebracht door andere mensen zodat de rest van de wereld ze eventueel ook zou kunnen zien, maar bij mij heeft het argument van 'te lang wachten' me nog nooit kunnen overhalen om een versie te gaan kijken die minder in kwaliteit is.
25 oktober volgens Bol.com en daar issie leverbaar.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:28 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Errrrr ... ik bedoelde eigenlijk die DVD van serie 3 waar CDP het over had.
Hahaha, stond het niet in zijn computer ofzo?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
25 oktober volgens Bol.com en daar issie leverbaar.
Maar FRS/Mediamarkt weten allemaal van niets![]()
1 zo'n mongool "Je bedoelt seizoen 2, want seizoen 3 bestaat niet"![]()
Meneer had geen computer nodigquote:Op woensdag 8 november 2006 00:49 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Hahaha, stond het niet in zijn computer ofzo?
Was het trouwens niet zo dat seizoen 1, 2 pas véél later bij de FRS te krijgen waren en wel al langer via Bol.com?
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:07 schreef GoodNews het volgende:
aflevering 1 gezien, waarom neukt die seth summer niet????
k zou wel weten als ik een tijd me vriendin niet had gezien vooral 1 zoals Summer???
Jep, CTV (ook gewoon beschikbaar in HD) heeft besloten ep2 uit te zenden op dinsdag omdat ze Lost al op woensdag hedden en ze ze moeilijk tegelijkertijd kunnen uitzenden op hun eigen zenderquote:Op woensdag 8 november 2006 11:03 schreef edejong het volgende:
aflevering 2 is nu ook gewoon in TVrip kwaliteit beschikbaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brett Holman
doe nog maar niet.. dan krijg je weer gefrustreerde mensen met reacties als 'gvd dat wilde ik nog niet weten!' en dan kunnen ze dagen niet meer slapen..quote:Op woensdag 8 november 2006 13:15 schreef tonks het volgende:
Mogen we nu dus dingen vertellen over episode 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |