Ah thanks! Ik heb er een paar dagen over gedaan, maar ben er nu achter dat ik het nummer kende van Within Temptation, die het dus blijkbaar ook gecoverd hebben van Kate Bushquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:47 schreef Vitamine_C het volgende:
Cover van: Kate Bush - running up that hill
Klopt, ik denk dat ze willen kijken of de serie op woensdag meer kijkers kan trekken, want daar heeft FOX nog geen degelijke invulling voor geloof ikquote:Op zondag 5 november 2006 20:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dubbele aflevering deze week volgens epguides.com. Woensdag een en donderdag een.
Ze hebben deze extra aflevering van The O.C. nu dus op woensdag pal tegenover Lost gezet. Een slechter timeslot hadden ze niet kunnen kiezen. Ze hadden hier beter een week mee kunnen wachten tot Lost aan de winterstop begint.quote:Op zondag 5 november 2006 23:26 schreef Miguel het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat ze willen kijken of de serie op woensdag meer kijkers kan trekken, want daar heeft FOX nog geen degelijke invulling voor geloof ik![]()
The OC scoort gewoon belachelijk slecht tegenover series als Greys Anatomy en CSI (die nu op donderdag in hetzelfde timeslot worden uitgezonden).
Als uitzendingen op woensdag 9/8c (na Lost) ervoor kunnen zorgen dat dit seizoen in ieder geval kan worden afgemaakt, dan zit ik daar niet zo mee. We zullen zien
Eerst One Tree Hill kijken en daarna OCquote:
Denk ik ookquote:Op maandag 6 november 2006 14:29 schreef Mikani het volgende:
[..]
Eerst One Tree Hill kijken en daarna OC.
Inderdaad, hoe slecht het ook wordt ik blijf toch wel kijken voor de muziek en voor Seth's opmerkingenquote:Op maandag 6 november 2006 12:50 schreef Janteh het volgende:
weet ook niet wat ik kan verwachten van seizoen 4, wat ze elk seizoen wel weer goed voor elkaar hebben is de muziek
Deze keer nietquote:Op maandag 6 november 2006 16:38 schreef NAF_NAF het volgende:
Was wel een leuke aflevering weer, maar het is zo jammer dat je steeds een week moet wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |