Yep...quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:46 schreef tonks het volgende:
Denk dat het laatste seizoen is.
Prison Break zou ook maar even duren...quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep...
Season 4 may be the end of the OC. Fox only ordered 16 episodes.![]()
Dat had er ook mee te maken dat ze pas in november terugkwamenquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep...
Season 4 may be the end of the OC. Fox only ordered 16 episodes.![]()
Prison Break wordt echter steeds populairder terwijl The O.C. behoorlijk aan het afzakken is geloof ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:07 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Prison Break zou ook maar even duren...
Nee ik ook niet echt. Een beetje saai en niet meer dwingend genoegquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond Summer niet zo tof meer als alto
ja dat was mij ook al opgevallenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:13 schreef exec het volgende:
Die Caitlin ziet er trouwens wel erg goed uit
Goh, gek dat seizoen twee dan wel 26 eps had en op 4 november begon.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat had er ook mee te maken dat ze pas in november terugkwamen
nee hequote:Op vrijdag 3 november 2006 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond Summer niet zo tof meer als alto
Oei.quote:At 9 p.m., residents of upscale Orange County would be wise to get their bags packed. Season four of Fox?s The O.C. opened with a series-low 2.6/ 4 in the overnights, tying the CW?s Supernatural for fourth in the hour. While the CW can live with this performance, The O.C. sunk by alarming 50 percent in rating and four share points from its third-season premiere at 8 p.m. on Thursday, Sept. 8, 2005 (5.2/ 8). Growth of only 4 percent for The O.C. out of clinker Happy Hour must mean that Mischa Barton is sorely missed.
iets naar boven kijkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
The O.C.: 3.4 million viewers.
Je had geen kijkersaantal. Alleen de verhoudingenquote:
Op zich zou een beetje verrassing geen kwaad kunnen nee.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vond het eigenlijk een heel matige aflevering. Het begint een beetje op een soap te lijken die te lang draait. Nu Julie weer aan de pillen, Dr. Roberts die vreemd gaat, Summer van t padje af, Seth weer eens in de war over haar. En Ryan is ook gewoon iemand die het eigenlijk nooit zal leren. Niets nieuws dus.
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik begin toch te hopen op wat lekker licht en grappig Kaitlin High School drama. Maar ze zal wel aan de drugs gaan, stripper worden, een relatie krijgen met een oude grtrouwde vent, etc....
Mischien dat Taylor nog voor wat leuks kan zorgen dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |