Eigenlijk staat Jack Jersey me meer bij uit een conference van Koot en Bie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:55 schreef dwerg het volgende:
Jack Jersey, die staat in mijn geheugen in het rijtje Oscar Harris, Albert West, Arne Jansen. Met dat verschil dat ik me van Arne Jansen wél een liedje kan herinneren.
Ja, maar ik ben moe en ik heb het koud!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:55 schreef muhammad_ali het volgende:
het is pas 9 uur. Het is nog licht buiten...
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben moe en ik heb het koud!
Heb je niet per ongeluk de badvariant genomenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:26 schreef DaMart het volgende:
Bah, bruisetabletjes tegen de hoest zijn smerig.... maar ik hoest wel beter nu
Nou, ik begin wel een beetje te schuimbekken jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je niet per ongeluk de badvariant genomen?
Scheelt teruglezen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenavond!
Wat is er hier rustig gepost vandaag.
Zo zit ik nu dankzij Lienekien met een liedje van Jack Jersey in mijn kop.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is waar.
Al vind ik dat teruglezen altijd wel vermakelijk.
Ja, maar als ik dat meot doen bij alle topics waar ik kom, dan kom ik nooit aan het eind van een topicquote:
Beter ben je dan, zoals ik, érg selectief in welke topics je komt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dat meot doen bij alle topics waar ik kom, dan kom ik nooit aan het eind van een topic![]()
.
Ja, maar de topics waarin ik kom zijn tóf.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Beter ben je dan, zoals ik, érg selectief in welke topics je komt.
Het topic waar ik kom is ook tof.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar de topics waarin ik kom zijn tóf.![]()
Klopt. Kan je nagaan dat de topics waar wij beiden komen wel het unicum van tof zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het topic waar ik kom is ook tof.![]()
en gemakkelijk bij te houden
Als er een beetje in gepost wordt wel ja...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt. Kan je nagaan dat de topics waar wij beiden komen wel het unicum van tof zijn.
die snap ik nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Maar je had wel de baklappen terug"gelezen".![]()
Dat ene plaatje met die BBQ vond ik toch wel interessant om te bekijkenstuderen... verbazingwekkend dat iemand zo "trots" de spot drijft met zichzelf.quote:
haha, dat kan alleen een amerikaan zijn geweestquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat ene plaatje met die BBQ vond ik toch wel interessant om te bekijkenstuderen... verbazingwekkend dat iemand zo "trots" de spot drijft met zichzelf.
Betalen ze geen gevarengeld dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Over foto's gesproken... vanavond moest ik worden gefotografeerd door een fotografe in verband met mijn nieuwe baan, om een foto te maken die voor publiciteit gebruikt gaat worden.
Dat kost me weer een berg zelfvertrouwen straks.
een nieuwe baan, vertel!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Over foto's gesproken... vanavond moest ik worden gefotografeerd door een fotografe in verband met mijn nieuwe baan, om een foto te maken die voor publiciteit gebruikt gaat worden.
Dat kost me weer een berg zelfvertrouwen straks.
Dat heb ik in Amerika ooit met eigen ogen mogen aanschouwen, dat echt veel Amerikanen er zo bijlopen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
haha, dat kan alleen een amerikaan zijn geweest![]()
Positief denken Erik, dat werkt mee.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga naar bed, benieuwd of er iets van slapen terecht gaat komen, maar eigenlijk heb ik weinig hoop.
Nou, een baan waarbij je zelfvertrouwen naar beneden gaat, lijkt me ook een behoorlijk risico voor de werknemer hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Aan wie? Al die mensen die straks mijn foto zullen gaan zien?
Volgens mij heb ik daar al weleens over verteld hier... maja, jij leest niet terug he...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |