abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 december 2001 @ 01:22:40 #1
14547 SleaZy-E
Its good to be the king
pi_2482466
Aankomende zomer ga ik waarschijnlijk met een paar vrienden naar Kreta.

Aangezien ik deze vakantie wel wat meer wil zien dan kroegen vroeg ik me dus af of daar wel genoeg te beleven en te zien valt.

ALarm generale!!
pi_2482480
Ligt er aan waar je heen gaat, je hebt duffe en drukke steden. Het reisburo kan je vast meer vertellen. Of http://www.greece.gr/
pi_2482573
Of koop zo'n mooie en uitgebreide Capitool gids over de Griekse eilanden met daarin een uitgebreid stuk over Kreta.
Die capitool gidsen zien er niet alleen mooi uit, maar vermelden ook zeer uitgebreid de toeristische en niet-toeristische bezienswaardigenheden etc.

*heb toch iets met uitgebreid geloof ik *

vrijdag 14 december 2001 @ 01:36:09 #4
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_2482599
Ik ben al 2 keer in Hersonnisos geweest, en het is GEWELDIG! Echt. Met alle respect, maar ik denk dat de gemiddelde fokker zich er erg thuis zal voelen, het lijkt een beetje op Spanje enzo, maar het IQ ligt iets hoger. Als je een meis tegen het lijf loopt, kun je er ook gewoon een gesprek mee hebben... Het is echt geweldig. Lekker weer, toch andere cultuur...
Aanrader!!!
Action is the enemy of thoughts
pi_2483043
quote:
Als je een meis tegen het lijf loopt, kun je er ook gewoon een gesprek mee hebben...
En daarna loopt ze weer weg zonder iets af te spreken?
Just when I thought I was out, they pulled me back in
  maandag 17 december 2001 @ 22:41:13 #6
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_2525660
Dan moet je naar zuid/west van Kreta gaan, nog wel errug touristisch maar wel erg mooi. Als je dan een beetje het toerisme wilt ontvluchten moet je naar Gavdos gaan, een eilandje een uur varen onder Kreta. Is in totaal 5 huizen, 1 winkel en verder 1 restaurant. Is geweldig, heerlijk rustig, mooi om te moutenbaiken, lekker slapen op het strand (wel slaapzak meenemen, het waait er nogal). Eten in het restaurant (verse en dan ook echt verse Vis) en de volgende dag weer met de boot terug. Is echt een aanrader.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')