quote:
Ik trap je met mn kisten helemaal finaal de grond in, heiden!quote:
Zal ik Dago ff bellen?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]!
KutTT! Jammer dat de enige aanwezige mod dezelfde heidense denkwijze heeft. Waar is lits als je hem nodig hebt
.
Hoor je niet een peaceteken te maken?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik trap je met mn kisten helemaal finaal de grond in, heiden!
In wat 'casual' vodden.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
in kleermakerszit, onder een boom gitaar gaan spelen met een blikje lauw bier.
Hippies
Dat ben jij niet waard.quote:
als je hem nou eerst ff centraal zetquote:Op maandag 22 mei 2006 14:27 schreef jogy het volgende:
Zal ik van 'alternatief' 'mislukt' maken?
Okay, dan vraag ik direct of hij jogy weer op zwart wil zetten.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Okay, dan vraag ik direct of hij jogy weer op zwart wil zetten.
Nee! Help!quote:Op maandag 22 mei 2006 14:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Okay, dan vraag ik direct of hij jogy weer op zwaert wil zetten.
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee! Help!
sinds de (terug)komst van Jogy gaat het niveau van ONZ eindelijk weer een beetje naar boven
Hij neemt niet op.quote:
Your influence is crumbling, yes it is.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:31 schreef Zimmerman het volgende:
HERINNERING!
Joog dient nog steeds genegeerd te worden. Welja!
Het was me ontschoten, vergeef me.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:31 schreef Zimmerman het volgende:
HERINNERING!
Dikke superdoei.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:44 schreef mcDavid het volgende:
in principe wel een goede kill, helaasch kan ik er niet van genieten, want ik ga ervandoor!
Wat? Je dúrft niet? Dit is een zaak van grote importantie dame! Dat begrijpt Lits heus wel!quote:Op maandag 22 mei 2006 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij reageert niet op msn en ik durf niet te bellen.
Ik sms wel.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat? Je dúrft niet? Dit is een zaak van grote importantie dame! Dat begrijpt Lits heus wel!
Zwichtend hoopje zacht weefsel.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:53 schreef Zimmerman het volgende:
Okay, okay, ik hef de lijn wel op. Slapjanussen.
Dat klinkt niet helemaal juist.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:55 schreef Misstique het volgende:
*borsten en haren meldt
Gewoon dreigen dat ie geen seks krijgt. Werkt altijd.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij negeert me gewoon, wedden?
Ik schaam mij diep.quote:
Ja! Dat zal hem leren!quote:Op maandag 22 mei 2006 14:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gewoon dreigen dat ie geen seks krijgt. Werkt altijd.
Ik bedank voor de eer.quote:
Ik ook van jou hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:53 schreef Zimmerman het volgende:
Okay, okay, ik hef de lijn wel op. Slapjanussen.
Vrees de overmacht van tieten.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:05 schreef ehqo het volgende:
Verdomme.
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:09 schreef ehqo het volgende:
Jogy!
Everybody here wants youquote:Op maandag 22 mei 2006 15:11 schreef Zimmerman het volgende:
The sky is a landfill.
Natuurlijk niet!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:09 schreef Litso het volgende:
Jij zit hier achter he Misstique?
Vancouverquote:
http://www.klauswunderlich.de/quote:Op maandag 22 mei 2006 15:15 schreef ehqo het volgende:
Wie?
Zeg het ze Chowi!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
JEFF BUCKLEY IS OKAY, VERDULLE.
Jamaar Jogy werkt tegenquote:Op maandag 22 mei 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
JEFF BUCKLEY IS OKAY, VERDULLE.
Oh, I will!quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:19 schreef ehqo het volgende:
Die TT's zijn kostelijk. De kern van het verhaal wordt toch in de OP uit de doeken gedaan.
Waarom ík?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:20 schreef Misstique het volgende:
Overigens moet iedereen ook dood.
Ik heb er nog te weinig van gehoord om te oordelen.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie hebben gewoon geen smaak! Dat is het 'm!
De anti-Jeffers dan.
Dank je.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:22 schreef Zimmerman het volgende:
Ik heb zowel een uitstekende smaak in muziek als in vrouwen.
Excuseer, met iedereen doelde ik op die personen die geen smaak hebben.quote:
Zég dat dan ook.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Excuseer, met iedereen doelde ik op die personen die geen smaak hebben..
Seks is ook relatief.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:24 schreef ehqo het volgende:
Smaak is ook maar relatief.
Ik was mezelf niet.quote:
Ook over smaak valt te twisten.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:24 schreef ehqo het volgende:
Smaak is ook maar relatief.
En ook dat moet te beargumenteren zijn, te beredeneren, waarvoor argumenten nodig zijn, die aanverchtbaar zijn, zo is smaak betwistbaar.quote:
Niks tegen autisten, hè!quote:
Leonard Cohen, nog zo'n held.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:28 schreef Zimmerman het volgende:
It's not a cry that you hear at night
It's not somebody who's seen the light.
Yes. Even een logo maken.quote:
Nee natuurlijk niet, het was gewoon een observatie. Niets meer.quote:
Nog even en er komt een ode aan Britney Spears in te staan.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:31 schreef Litso het volgende:
Goede TT nu. Volgens mij hebben we consensus bereikt.
Erg scherp, desalniettemin.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het was gewoon een observatie. Niets meer.
Nep-hippie.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het was gewoon een observatie. Niets meer.
Dat zeg ik, even de middenweg gezocht. D66 style.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:31 schreef Litso het volgende:
Goede TT nu. Volgens mij hebben we consensus bereikt.
Een argument: Songteksten zijn beperkend in het ervaren van muziek. Ze kauwen emoties, kleuren, beelden, vormen, voor in plaats van je brein hierin vrij te laten.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:29 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
En ook dat moet te beargumenteren zijn, te beredeneren, waarvoor argumenten nodig zijn, die aanverchtbaar zijn, zo is smaak betwistbaar.
Ik heb nooit de pretentie gehad hippie te zijn of te willen zijn.quote:
Que?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:33 schreef Zimmerman het volgende:
"Ga je eens scheren, vuile hippie."
Wat een taal van die kerel.
Te laat, joog, dat is al gebeurd.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb nooit de pretentie gehad hippie te zijn of te willen zijn.
JULLIE ZULLEN ME NOOIT IN EEN HOKJE STOPPEN, NOOIT ZEG IK JE!
Ja, bijvoorbeeld, hoewel dat wel een erg slecht argument is, zonder enige grond van bewijzen. Maargoed.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een argument: Songteksten zijn beperkend in het ervaren van muziek. Ze kauwen emoties, kleuren, beelden, vormen, voor in plaats van je brein hierin vrij te laten.
Mag ik een luchtgaatje in mijn hokje, het is zo donker en benauwd hier.quote:
Oh, mag ik hem dan slaan met een moker?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:36 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Zo'n kerel hier in huis mompelt af en toe tegen me.
Persoonlijke ervaring. Persoonlijk onbetwistbaar. Maar ach, een oneindige discussie.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:35 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld, hoewel dat wel een erg slecht argument is, zonder enige grond van bewijzen. Maargoed.
Je krijgt alleen een luchtfles en een schaaltje met wortels.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Mag ik een luchtgaatje in mijn hokje, het is zo donker en benauwd hier.
Helemaal niet oneindig, maar meer iets voor een paar puike tripels in een rokerige achterkamer.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:37 schreef ehqo het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring. Persoonlijk onbetwistbaar. Maar ach, een oneindige discussie.
Afhankelijk van de plaats van aanschaf. Ik gok ergens tussen de ¤1,50 en ¤2. Maar, ik ben geen expert.quote:
Je kunt toch gewoon je portemonnee meenemen en uiteindelijk maar kijken wat het kost?quote:
Tripel.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:38 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Helemaal niet oneindig, maar meer iets voor een paar puike tripels in een rokerige achterkamer.
Aargh, argh, aargh. Mijn autistische geest, wat doe je?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon je portemonnee meenemen en uiteindelijk maar kijken wat het kost?
Mag ik in een ander hokje, die hippie naast me stinkt naar urine en dood bier.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je krijgt alleen een luchtfles en een schaaltje met wortels.
Westmalle.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:40 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Dubbel mag ook. Westmalle, bijvoorbeeld.
Néén. Nu je eenmaal in dit hokje gestopt bent, kun je er niet meer uit.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Mag ik in een ander hokje, die hippie naast me stinkt naar urine en dood bier.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:46 schreef Chowi het volgende:
Ik ben verliefd.
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:47 schreef Flash_Gordon het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is het heus?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:46 schreef Chowi het volgende:
Ik ben verliefd.
Nee, haha, g-r-a-p-j-e.quote:
Oh nee, toch niet.quote:
Ik zei toch "oh nee, toch niet"!!1quote:
Troe!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat zie ik niet in het 'Plaats reactie op:'-scherm.
Aardig. Rufus heeft Chelsea Hotel No. 2 van Cohen. ook gecoverd, maar niémand kan die brengen als Cohen. Leuk feit is dat Cohen dat nummer voor Janis Joplin heeft geschreven, en Janis is mijn heldin.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Ik vind de versie van Rufus ook erg goed.
Ja, ja, já! Die vind ik echt meesterlijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aardig. Rufus heeft Chelsea Hotel No. 2 van Cohen. ook gecoverd, maar niémand kan die brengen als Cohen.
"Giving me head on the unmade bed, while the limousines wait in the streets"quote:Leuk feit is dat Cohen dat nummer voor Janis Joplin heeft geschreven, en Janis is mijn heldin.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:03 schreef Flash_Gordon het volgende:
[..]
Ja, ja, já! Die vind ik echt meesterlijk.
[..]
"Giving me head on the unmade bed, while the limousines wait in the streets"
Daar ga ik liever voor de Buckley-versie ja. Cohen is me daar iets te dood aan het zingen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:04 schreef Flash_Gordon het volgende:
Maar geef toe, die versie van Hallelujah van Vohen zelf is echt niet-om-aan-te-horen. Bah. Hoewel het een geniaal nummer is.
Hear hear.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar ga ik liever voor de Buckley-versie ja. Cohen is me daar iets te dood aan het zingen.
Ik zet net het origineel op.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:06 schreef Flash_Gordon het volgende:
LEONARD COHEN COVER_Brooklyn Live (Tribute to Leonard Cohen)_Chelsea Hotel No. 2_Rufus Wainwright.mp3
Met al die jaren '80 instrumenten.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar ga ik liever voor de Buckley-versie ja. Cohen is me daar iets te dood aan het zingen.
Yes! Wéér iemand erbij.quote:[16:08:24] Ecco: Wat ben je toch tof..
In combinatie met de muziek dan. Zonder muziek is het toch een stuk minder.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, de tekst van Dress Rehearsal Rag van Cohen is geniaal.
Ha, zo een PI vergeten.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In combinatie met de muziek dan. Zonder muziek is het toch een stuk minder.
Als hij me zat is, kop ik een trein.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik probeer je in bed te praten. Voor het geval dat BS je zat wordt.
Doe niet zo idioot!quote:
Ik had gehoopt dat niemand het zou merken.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Even die druk op zijn schouders hé. Vuilakkerij.
Ik heb niet gezegd wátvoor trein, hè.quote:
Net zoals ik mensen die treinen koppen hekel.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:16 schreef Flash_Gordon het volgende:
Ik hekel het als mensen afhankelijk van me worden.
Dinky toys?quote:
Daar heb je het al.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:16 schreef Flash_Gordon het volgende:
Ik hekel het als mensen afhankelijk van me worden.
Om over mensen die afhankelijk zijn van treinen koppen maar te zwijgen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Net zoals ik mensen die treinen koppen hekel.
Yes.quote:
Húúúú.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:18 schreef Flash_Gordon het volgende:
[..]
Om over mensen die afhankelijk zijn van treinen koppen maar te zwijgen.
Zie OP. Maar Jeff Buckley omdat je lui bent.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:38 schreef jogy het volgende:
Nu ben ik die naam weer vergeten waar we net zo'n gedoe over hadden. in verband met p2p nieuwsgierigheid dan. En ik heb geen zin om terug te lezen omdat ik net aardappels heb geschild en dat heeft me moe gemaakt.
Ah, die sla ik altijd standaard over, met al dat geneuzel.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zie OP. Maar Jeff Buckley omdat je lui bent.
Deze keer wordt er hout gesneden.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, die sla ik altijd standaard over, met al dat geneuzel.
Bij andere reeksen werd je niet geaccepteerd?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:45 schreef Koewam het volgende:
Ik ga het hier even proberen.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Bij andere reeksen werd je niet geaccepteerd?
Beide neen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef jogy het volgende:
Je hebt een enge avatar.
Inderdaad, hard hout nog wel.quote:
Woehoe.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:50 schreef ehqo het volgende:
En hop. Naar huis alweer.
Mok.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:01 schreef Mokster het volgende:
Gegroet allen!
pc-fr34k.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:02 schreef pc-fr34k het volgende:
Mok.
GOed, net een examen natuurkunde achter de rug.quote:
Whehehehe.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:06 schreef Litso het volgende:
Binnenkort wordt mijn kat gesteriliseerd. Ben ik van die herrie af.
Zeker niet geslapen vannacht? Of heb jij de potlood-oplossing wél toegepast?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:06 schreef Litso het volgende:
En issie ook lekker schoon cq. steriel hè?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:06 schreef Litso het volgende:
Slapen viel tegen inderdaad.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeker niet geslapen vannacht? Of heb jij de potlood-oplossing wél toegepast?
tis pas 10 voor 6 hoor!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Slapen viel tegen inderdaad.
Nu trouwens even boodschappen voor de super dicht is.
Inderdaad!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:49 schreef mcDavid het volgende:
oh, wacht, niet iedereen woont in delft he
quote:
Als ik hier om 11 uur nog wat wil kopen ken ik gewoon een avondwinkel binnen lopen.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tis pas 10 voor 6 hoor!
oh, wacht, niet iedereen woont in delft he
Dat kan zelfs híer al.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:11 schreef pc-fr34k het volgende:
Als ik hier om 11 uur nog wat wil kopen ken ik gewoon een avondwinkel binnen lopen.
"Ken".quote:Op maandag 22 mei 2006 18:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als ik hier om 11 uur nog wat wil kopen ken ik gewoon een avondwinkel binnen lopen.
Hier ook, en niet te zuinig!quote:Op maandag 22 mei 2006 18:11 schreef Chowi het volgende:
Regen.
Oh, hier is het nu juist over.quote:
Há, een kneus.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:20 schreef felic. het volgende:
Kijk nou es.
De gemiddelde bui beslaat niet het oppervlak van gans Nederlandquote:
Scherp.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey hij is speciaal hoor
hij heeft niet voor niets een chromosoompje meer
Neuh, die gozert is gewoon dom.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:34 schreef Litso het volgende:
Een mooie samenvatting van alle miscommunicatie tussen mannen en vrouwen:
[afbeelding]
Ik luister nu dat nummer van je.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Bah.
Doe rustigquote:Op maandag 22 mei 2006 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdomme! Verdomme! Verdomme!
Kwam Mt laatst niet met een goede remedie op de proppen?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Absoluut niet. Alleen maar meer hoofdpijn gekregen.
Zo, dat is wel weer genoeg, hm?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdomme! Verdomme! Verdomme!
Ik gebruik altijd zelfontworpen woorden om mijn frustraties te uiten.quote:
Nee. Hoe ging je date?quote:
OHja, goed planquote:Op maandag 22 mei 2006 18:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Kwam Mt laatst niet met een goede remedie op de proppen?
Tof. Volgende week deel 2, most probably.quote:
Zet je wel de cam aan?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. Hoe ging je date?
[..]
OHja, goed plan.
Ah cool!quote:Op maandag 22 mei 2006 18:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Tof. Volgende week deel 2, most probably.
Nèh, alleen als het dan ook daadwerkelijk wat wordt.quote:
Details, details.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nèh, alleen als het dan ook daadwerkelijk wat wordt.
Details?quote:
Ja hoi, wie niet kan je beter vragen.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:16 schreef Chowi het volgende:
Ja, hallo, wie wil er neuken?
Eerst!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:16 schreef Chowi het volgende:
Ja, hallo, wie wil er neuken?
Je wíl gewoon ruzie met me, hm?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:19 schreef ehqo het volgende:
Mag ik iedereen, die niet meegekregen heeft hoe we in godsnaam op zo'n TT gekomen zijn, er op wijzen dat de oorspronkelijke TT in de OP te vinden is. Ik distantiër mij van elke positieve uitlating over de zogeheten 'Backstreet Boys'. Bedankt voor uw aandacht.
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:55 schreef Misstique het volgende:
*borsten met haren meldt
Je kan beter positief zijn over de BSB dan negatief over Buckley, knul.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:19 schreef ehqo het volgende:
Mag ik iedereen, die niet meegekregen heeft hoe we in godsnaam op zo'n TT gekomen zijn, er op wijzen dat de oorspronkelijke TT in de OP te vinden is. Ik distantiër mij van elke positieve uitlating over de zogeheten 'Backstreet Boys'. Bedankt voor uw aandacht.
Ik hoop dat je heel wild op me springt en dat het vechten dan uitloopt in een woeste vrijpartij waar we dan niemand verder over vertellen.quote:
*noteert.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je heel wild op me springt en dat het vechten dan uitloopt in een woeste vrijpartij waar we dan niemand verder over vertellen.
Ik geef om allebei evenmin. Al moet ik zeggen dat de kans dat Buckley toffer is dan BSB 100% is.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kan beter positief zijn over de BSB dan negatief over Buckley, knul.
Nah, je kán overdrijven natuurlijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:38 schreef Litso het volgende:
If only I was taller
Ik wist dat daar op gereageerd zou wordenquote:Op maandag 22 mei 2006 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, je kán overdrijven natuurlijk.
Ik voldoe graag aan verwachtingen.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wist dat daar op gereageerd zou worden
En waarom is dat?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:31 schreef Zimmerman het volgende:
HERINNERING!
Oh vandaar..quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
All I've got is cold, cold hands
Wie?quote:
Same here...quote:Op maandag 22 mei 2006 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Helaas komt het ook bij mij daarop neer ja.
heb je een bitch dan ?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:40 schreef Litso het volgende:
Smack my bitch up!!!
Snorboi.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:53 schreef Chowi het volgende:
Bonsoir.
Biersoir.quote:
Every night is a biersoir..quote:
Ik heb geen bier in huis.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:56 schreef Janetje het volgende:
Every night is a biersoir..
Yes. Doritos.quote:
Je mag het ophalen, zoals je wellicht weet.quote:
Dan kom ik niet meer thuisquote:Op maandag 22 mei 2006 21:00 schreef Chowi het volgende:
Je mag het ophalen, zoals je wellicht weet.
Oeh, seks.quote:
Dat is ook een optie natuurlijk.quote:
Ik bekijk het altijd van de leuke kant.quote:
Ik heb geen bitch. Ik heb alleen c_cquote:
Waarom denk je dat ik erin gepost heb..quote:Op maandag 22 mei 2006 21:51 schreef rompompom het volgende:
Deze TT moet ik natuurlijk wél even in m'n AT hebben
Ik heb een goed idee voor de volgende TT.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik erin gepost heb..
Het komt nog net niet op het niveau van take that.. maaree....
Wat stond er dan? Hm?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan las je het verkeerd. Het stond er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |