de bron is een quote van de maker in een tv gids. Dit verklaart wel waarom hij wel kon vliegen met zijn broer er bij en niet toen hij op dat hekje stond.quote:Power mimicry or absorption
Ability to copy or absorb another's powers or skills.
dat verklaart een hoop!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:22 schreef Janteh het volgende:
op wikipedia staat dat Peter's superpower 'power mimicry' is.
[..]
de bron is een quote van de maker in een tv gids. Dit verklaart wel waarom hij wel kon vliegen met zijn broer er bij en niet toen hij op dat hekje stond.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:01 schreef Chen het volgende:
Wie is D.L. Hawkins, ik heb die nog helemaal niet gezienMaar op imdb.com staat dat die in 6 episodes zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat je dr kent van Carnivale (Sofie)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef edejong het volgende:
ja ik herkende haar ook ergens van, ook geen idee waarvan!!
ik vind dat ze een beetje op Neve Campbell (Scream) lijkt, mischien familie?
Misschien is ze om een andere rede dood gegaan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:43 schreef Merkie het volgende:
Vinden jullie het niet een beetje gek dat Claire wordt opengesneden terwijl de doodsoorzaak mij overduidelijk lijkt?
dat zei ik toch ook al!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:25 schreef dapluiz het volgende:
Die FBI agente is iig Clea Duvall
http://www.imdb.com/name/nm0245112/
Nou, als er een gigantische tak in je hoofd ligt lijkt mij dat niet waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien is ze om een andere rede dood gegaan?
inderdaad!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, als er een gigantische tak in je hoofd ligt lijkt mij dat niet waarschijnlijk.
Misschien is paps benieuwd hoe zijn dochter er van binnen uitziet?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:42 schreef edejong het volgende:
[..]
inderdaad!
al lijkt het me dat het wel om een reden is! zo'n grote fout maken ze niet!!![]()
Dat klonk echt gigantisch foutquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:26 schreef McNasty het volgende:
[..]
Misschien is paps benieuwd hoe zijn dochter er van binnen uitziet?
Misschien was ze wel vergiftigd en is ze zelf gevallen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, als er een gigantische tak in je hoofd ligt lijkt mij dat niet waarschijnlijk.
dat klinkt vrij onlogisch, je zag toch zelf wat er gebeurde??quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien was ze wel vergiftigd en is ze zelf gevallen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat verwacht je dan van een McNasty?
Ik denk van niet, die houten staak zorgde er gewoon voor dat haar hersenen niet opnieuw gemaakt konden worden, omdat de staak in de weg zatquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:27 schreef Knipoogje het volgende:
Die griet lijkt dus ook een beetje op een vampier. Een stuk hout door haar hersenen maakt haar ook echt dood. Maar ze wordt weer levend zodra de stok verwijderd wordt...
Peter Parker kan helemaal niet vliegenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:06 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Net ff ep 1 gezien
Coole serie...ff tijd maken voor ep 2/3 straxjess..
Wel frappant dat die mannetje die vliegt Peter heet....peter parker enzo
geen grap met PPquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Peter Parker kan helemaal niet vliegen.
PP slingert, hij vliegt niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
geen grap met PP![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |