Het komt van Kristen van E-Online, die geen spoilers online zet als ze niet kloppenquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd!
Waarom las ik dat?! Het is vast niet waar!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het komt van Kristen van E-Online, die geen wel vaker spoilers online zet als ze niet kloppen die niet bleken te kloppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heheh, ja ik ken haar reputatiequote:Op dinsdag 26 september 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het komt van Kristen van E-Online, die geen spoilers online zet als ze niet kloppen
Bron: TVTrackerquote:At 9 p.m., the debut of NBC drama Heroes got off to a positive start, with a 9.9/14 in the overnights (#1 overall), 14.29 million viewers (#1) and a 5.9/14 among adults 18-49 (#1). Heroes, in addition, gained audience at 9:30 p.m., a potentially positive sign for the future.
In Amerika ook, NBC heeft de promotie van Heroes aangepakt alsof het een bioscoopfilm is, ze hebben zich vooral op het filmpubliek gericht door veel posters in bioscopen op te hangen en trailers te laten zien op de tv-schermen die daar in de lobby's hangen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:52 schreef Miguel het volgende:
Ratings van de pilot
[..]
Bron: TVTracker
Zeker goed nieuws dusMaar hij is ook erg 'gehyped' moet ik zeggen. Veel ads op tv en op websites en extra aandacht in wat bladen (in Canada iig).
Kom maar op met die 2e ep
0 is de unaired pilotquote:Op woensdag 27 september 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
Episode 0 en 1 vliegen over MSN binnen.
Zijn die 2 samen de pilot van TV?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog andere dingen?[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik heb ze beide ff heel snel bekeken en tis idd dezelfde. Alleen is 00 veel slechter van kwaliteit.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:24 schreef Miguel het volgende:
episode nul?
Voor zover ik weet zijn er twee versies uit, één in dvdscr ('gelekt' laaang voordat hij was uitgezonden) en de (hr)hdtv rip (gereleased afgelopen maandagnacht)
Beide zijn echter dezelfde aflevering en duren zo'n 52 minuten.
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
0 is de unaired pilot
1 is de echte pilot.
Zijn vrijwel hetzelfde, alleen is 1 wat beter gemonteerd, andere muziek, enz.
Iemand al de verschillen tussen 0 en 1 opgemerkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 september 2006 08:27 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanwaar de spoilertags eigenlijk, de eerste aflevering is toch al uitgezonden?
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:48 schreef Symer het volgende:
[..]Ja, maar je weet nooit welke huillies er meelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanwaar de spoilertags eigenlijk, de eerste aflevering is toch al uitgezonden?![]()
Maar hij laat hem idd weer vallen ja. Een beetje een overbodige cliffhanger, eerlijk gezegd. Dat die broer de vlieger is, is een veel toffere ontwikkeling![b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar je weet nooit welke huillies er meelezen![]()
Maar hij laat hem idd weer vallen ja. Een beetje een overbodige cliffhanger, eerlijk gezegd. Dat die broer de vlieger is, is een veel toffere ontwikkeling!
quote:
Eigenlijk kijk ik alleen Heroes van die lijst.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:45 schreef Miguel het volgende:
Damn trouwens, hebben jullie het nu ook zo druk op dinsdag
[[url=http://www.xs4all.nl/~mleeuwke/myeps-small.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |