*sarcasme* Oeh, dat zal lastig wordenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:02 schreef japzooi het volgende:
Klinkt wel cool. Moet dit gaan concurreren met The 4400?
Pfft ik zoeken, en ik kon niks vinden. Jullie hebben te weinig gepost hier.quote:
Ik las ergens dat de aflevering echt zo lang wordt als de screener (55 minuten dus), omdat de aflevering gesponsord is door Nissan.quote:Op maandag 25 september 2006 17:33 schreef Miguel het volgende:
Vanavond de season premiere![]()
Waarschijnlijk dus zelfs korter dan de 'uitgelekte' dvdscr. Ik dacht dat het een 2 hour season premiere zou worden, maar NBC heeft maar één uurtje ingepland voor Heroes vanavond![]()
Ik ook!quote:Op maandag 25 september 2006 17:53 schreef Symer het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar het tweede deel, vooral naar Greg Grunberg![]()
Wow, die had ik nog niet gezien, idd erg coolquote:Op maandag 25 september 2006 18:45 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik ook!
HIER vind je een sneak peak van Greg in Heroes!! Erg cool![]()
Als de rest het okay vindt, wil ik wel ff inspringen?quote:Op maandag 25 september 2006 18:45 schreef Miguel het volgende:
En Mods zou iemand die OP dan nog kunnen veranderen met deze Heroes openingspost:
http://www.xs4all.nl/~mleeuwke/Heroes/HeroesOP.txt
Alvast bedankt![]()
Ga je nu wachten tot iedereen uit het topic heeft gereageerd?quote:Op maandag 25 september 2006 19:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als de rest het okay vindt, wil ik wel ff inspringen?
Nee gek, maar tis leuk als een paar personen zeggen dat ze het een leuke OP vinden. Of dat er misschien gewacht moet worden tot een nieuwe topic,quote:Op maandag 25 september 2006 19:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ga je nu wachten tot iedereen uit het topic heeft gereageerd?![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 19:55 schreef Symer het volgende:
Alle serietopics zouden OP's zoals die van Miguel moeten hebben, je weet meteen waar het over gaat, of er bekende gezichten in meedoen en het linkt door naar sites waar je meer info kunt vinden. Bovendien is meteen duidelijk wanneer je welke afleveringen kunt verwachten en hoef je niet lang te zoeken als je een eerder topic zoekt.
Bovendien vind ik dat een serie als Heroes wel een mooie OP zoals die van Miguel verdient.
Dat zijn er in ieder geval al tweequote:Op maandag 25 september 2006 19:14 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het prima, heb de OP gepreviewd en het ziet er mooi uit.
Bovendien moeten inzet en creativiteit beloond worden![]()
![]()
Maar... heh?! Hoe?! Wat?! Hij is nog niet eens uitgezonden!!! OMFG!quote:Op maandag 25 september 2006 20:56 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het ook een mooie OP, maar ik wilde niet zomaar gaan veranderen..
Ik had nog niks gezegd in dit topic geloof over de serie..
Tis geil! Tis hot! Tis OMFG wat een lekkere serie.
er is een pre-air versie around the internetquote:Op maandag 25 september 2006 21:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar... heh?! Hoe?! Wat?! Hij is nog niet eens uitgezonden!!! OMFG!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
I know; ik heb eerder al op die aflevering gereageerd in dit topicquote:Op maandag 25 september 2006 22:21 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
er is een pre-air versie around the internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |