quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
Preview van episode 4:
http://www.youtube.com/watch?v=s0jPXrUA82Y
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het feit dat die doorzeefd werd met kogels en daarna weer opstond?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:40 schreef arie_bc het volgende:
sylar zijn dingen zijn vooralsnog allemaal met telekinese te verklaren imo
Wij waren je een paar pagina's terug voorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:37 schreef LaSalle het volgende:
Toffe twists, leuke cast en echt een briljante insider-joke waar ik nog niemand over heb gehoord, zal even één hint geven:
http://www.youtube.com/watch?v=6Wi1J3PMSTQ
Kan iemand zich die scene nog herinneren in volgens mij de 1e aflevering in die Japanse bar waar Hiro zichzlef teleport naar de dames-wc? Daar zongen dus 2 japanners in dezelfde outfits datzelfde nummer
Hij kaatste de kogels af met een telekinetisch schildquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
En het feit dat die doorzeefd werd met kogels en daarna weer opstond?
Sylar heeft gewoon meerdere gaves.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
En het feit dat die doorzeefd werd met kogels en daarna weer opstond?
Telekinetische backdraftquote:
Dús wel!quote:
Ik zag het jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:18 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wij waren je een paar pagina's terug voor
Dat heb ik heel niet gehoord!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:30 schreef LaSalle het volgende:
[..]
Trouwens, die voice-over aan het begin van elke aflevering vind ik nou ook niet bepaald spoiler-vrij, hij zei voor afl.3 al dat die vader van Claire uit was om de 'Heroes' te 'destroyen'?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:56 schreef LaSalle het volgende:
Bij het shot van die vader wordt er verteld:Dat is niets. Die introteksten zijn symbolisch gebabbel van Suresh, die tot op zekere hoogte betrekking hebben op wat ze laten zien. Vergeet echter niet dat de schrijvers zonder schroom dezelfde "symbolische teksten" kunnen gebruiken om de kijker opzettelijk op het verkeerde spoor te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |