Ik dacht meer aan Carnivale en Invasion.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:03 schreef Cairon het volgende:
kuche kuche kuch kuch *Surface* kuche kuch kuch
Kan jij mij even een e-mailtje sturen???quote:Op zondag 16 juli 2006 21:21 schreef bob1234 het volgende:
Zojuist de pilot van deze serie gezien.
En is me erg goed bevallen en lijkt me echt een super serie![]()
Rising Stars was IDD het eerste waar ik aan dacht bij The 4400, en ook bij deze serie.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:44 schreef LeBeau het volgende:
De enige overeenkomst zijn de superkrachten en het mysterieuze sfeertje.Als dat als rip off geldt, is the 4400 ook een rip off van o.a. een hele berg strips en sci-fi series. Ik vind het idee eerder lijken op Rising Stars, wat al iets ouder is dan 4400. Er zijn wel vaker series met overlappende thema's, kijk maar naar al die ziekenhuis en advocaten series.
Wat hij zegtquote:Op zondag 16 juli 2006 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan jij mij even een e-mailtje sturen???(check mn profiel
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 17-07-2006 19:26:44 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg gebazeld. Ben iig benieuwd naar het eindproduct. Als ze maar wel hun eigen muziek nemen en niet meer van Batman Begins stelen
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |