abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38076017
Hey mensen,

Ik zat al een tijdje met het idee om een nieuwe site te maken en dan vooral over mijn E30 325i. Heb er nu een verzamelsite van gemaakt waar de E30 rijder zich kan aanmelden, fotos kan plaatsen, zijn of haar verhaal kwijt kan enz enz.

Mijn bedoeling van de site is om de E30 rijder bijmekaar te krijgen in een soort naslagwerk. En natuurlijk de nodige dingen eromheen zoals Meetings, Gallery, Links en wie weet wat nog meer.

Wat vinden jullie van dit idee?

Het prille begin van de site staat al online. Nog geen bijzondere graphics of layouts, ( wel spelfouten uiteraard ) maar daar wordt aan gewerkt door meerdere personen op het moment!
Je kan je wel al aanmelden door op E30 Toevoegen te klikken onderaan.
Aanmeldingen stromen binnen

Alle hulp is welkom! Ideeën, op- of aanmerkingen, graphics, email me maar: E30fansite@destroyerofsenses.com

Link:
E30 Fansite

Aangezien de laatste week genoeg animo en interesse is getoond heb ik www.e30fansite.nl aangevraagd, Dit word dan de eerste Nederlandse E30 site

[ Bericht 2% gewijzigd door metallicattim op 22-05-2006 11:06:43 ]
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_38076229
First: BMW

MAAR: als we nu globaal kijken naar welke luitjes BMW rijden.....:
Patsers
- Schuin achter het stuur hangend, open ramen bij een wind van -10, R&B achtige sjit op de 'radio',
heuveltjes in de weg?; dan gebruiken we toch gewoon de hele weg om erover heen te komen...,
Stoeprandje geraakt, Hoppa; 112-save-my-car wordt gebeld!!
De ultieme BMW genieter
- Ik heb geld genoeg, wat zal ik er eens mee doen: Een derde BMW zou wel leuk zijn.....just for fun!
Draai Abba op de radio, ga golfen in het weekend, en race af en toe nog effe op het circuit!
Stoeprandje geraakt; boeie, daar heb ik een monteur voor!!

Welke drivers zie jij terug op je site??

Tekst heb ik maar beetje ingekort.......
pi_38076502
SPAAAAAAAAAAAM
pi_38076565
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:29 schreef Maart85 het volgende:
SPAAAAAAAAAAAM
Juistem,....zo'n site zal niet gaan werken!
  maandag 22 mei 2006 @ 10:37:21 #5
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_38076706
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:18 schreef miss.cutie4you het volgende:
First: BMW

MAAR: als we nu globaal kijken naar welke luitjes BMW rijden.....:
Patsers
- Schuin achter het stuur hangend, open ramen bij een wind van -10, R&B achtige sjit op de 'radio',
heuveltjes in de weg?; dan gebruiken we toch gewoon de hele weg om erover heen te komen...,
Stoeprandje geraakt, Hoppa; 112-save-my-car wordt gebeld!!
De ultieme BMW genieter
- Ik heb geld genoeg, wat zal ik er eens mee doen: Een derde BMW zou wel leuk zijn.....just for fun!
Draai Abba op de radio, ga golfen in het weekend, en race af en toe nog effe op het circuit!
Stoeprandje geraakt; boeie, daar heb ik een monteur voor!!

Welke drivers zie jij terug op je site??

Tekst heb ik maar beetje ingekort.......
Ben jij dom of doe je maar alsof .
pi_38076866
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:37 schreef bleiblei het volgende:
Ben jij dom of doe je maar alsof .
zegt 1 van de paupers die BMW rijden.......
pi_38077529
Ok als het spam is dan mag het topic verwijderd worden, sorry daarvoor, ik probeer gewoon wat mensen op mn non-commerciële site te krijgen, maar als het wel toegestaan is, kunnen dan die kortzichtige reacties verwijderd worden, want dat is nou totaal niet de bedoeling en heb ik ook totaal geen behoefte aan.

Mjah dit is Fok! en dat was te verwachten he!
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_38077824
valt idd onder spam.......slotje

hintoverigens loopt er een algemeen topic in pta over bmw waar e30 fappers rondlopen....
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')