Klopt, maar IMDB is niet zo flashy als tv.com en makkelijker op een 7 inch scherm. (mini laptopjes ftwquote:
Dit verpeste de aflevering voor mij ook een beetje.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:04 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Die flashbacks zitten me niet zo dwars, dat hebben alle series wel eens. Maar na 5 minuten kon je al op je vingers uittellen dat dat herinneringenopslaandingetje de oorzaak van het geheugenverlies was, terwijl de acteurs nog onbenullig rondrenden.
Daarnaast was het zo klaar als een klontje dat Allyson en Carter opgesloten zou worden tijdens die cleaning, dat Allyson daar dan zou bevallen en dat Carter's pieper de redding zou zijn.
Meestal zit ik met het verstand op 0 lekker te ontspannen voor de tv, maar nu viel het mij zelfs op
Ik heb het idee dat Allison en haar kind even uit beeld blijft zodat relatie tussen Tess en Carter zich kunnen ontwikkelen. Wanneer ze terugkomt, breekt de hel los tussen hun twee. Catfight!!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:35 schreef Mirel het volgende:
En dat ene kindje van Stark en Allison.
Ik denk dat Tess snel weg is. Waarschijnlijk in de season finale.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:11 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Allison en haar kind even uit beeld blijft zodat relatie tussen Tess en Carter zich kunnen ontwikkelen. Wanneer ze terugkomt, breekt de hel los tussen hun twee. Catfight!!
En geen aflevering te laat.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik denk dat Tess snel weg is. Waarschijnlijk in de season finale.
Ah mooi, vroeg me al af wanneer het weer zou beginnen.quote:
Eureka is zo een serie waarvan ik alle afleveringen netjes bewaarquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:53 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Same here, voor zaterdag ga ik laatste aflevering toch eventjes skimmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |