Ja, vind het wel weer jammer dat ze zo snel weg is. Ze had nog wel een aflevering kunnen blijven hangen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:36 schreef Meddo het volgende:
[..]
En "ze" is weer weg![]()
Verder wel leuke aflevering hoewel ik al die doden een beetje overdreven vind
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:33 schreef Geqxon het volgende:
Heeft Jack op 22:40, met dat elektrische hek, nou een boner?
Oh ja? Als wat? Heb hem niet herkendquote:Op woensdag 2 september 2009 19:02 schreef PhalanX het volgende:
I love this show... Stark zit nu in True Blood trouwens.
Die cowboy-vampier in Dallasquote:Op woensdag 2 september 2009 20:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh ja? Als wat? Heb hem niet herkend.
Ik vraag me af of we nog meer van de cast in Warehouse 13 te zien krijgen, wel grappig dat ze daar ook een stelletje speelden.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef Geqxon het volgende:
De aflevering van zaterdag is gelekt! Lupo en Zane gaan heel romantisch naar Vegas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O ja en Henry gaat dood in de gevangenis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
J/K
Die flashbacks zitten me niet zo dwars, dat hebben alle series wel eens. Maar na 5 minuten kon je al op je vingers uittellen dat dat herinneringenopslaandingetje de oorzaak van het geheugenverlies was, terwijl de acteurs nog onbenullig rondrenden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De rol van de clips in de aflevering deed er ook echt toe en als alle herinneringen terugkomen dan zijn de clips zo snel dat je het ook niet meer echt volgt.
Was goed gedaan, ik heb in andere series tenenkrommende voorbeelden gezien. Geloof me, It could be worse![]()
Komt op 11 septemberquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:42 schreef Sebasser het volgende:
Hm, "EP17 : Have an Ice Day; Original Air Date—4 September 2009" (imdb)
Ik kan hem nog steeds niet vinden op usenet, iemand anders hem al wel gezien? of is imdb fout?
Ik kan mij ook zoiets herinneren inderdaad, blijkbaar heeft IMDB haar info veranderd. Zo staat er dat EP18 uitkomt op de 11de..quote:
e18 komt op 18 september (19e bij ons) en is voorlopig de laatstequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan mij ook zoiets herinneren inderdaad, blijkbaar heeft IMDB haar info veranderd. Zo staat er dat EP18 uitkomt op de 11de..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |