haha, nou, dat hebben ze mooi opgelost!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah mooi, vroeg me al af wanneer het weer zou beginnen.
Vond het een leuke serie in elk geval.
Aan het eind van seizoen 3 leek het erop dat iederen zo'n beetje vertrok uit Eureka, gaan ze nu in het oude stadje verder of gaan ze verder in een nieuwe stad?
Dat kwam omdat ze toevallig alle 5 aan het bellen warenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:11 schreef sbientje het volgende:
[..]
haha, nou, dat hebben ze mooi opgelost!
Ik vond het einde met die gewijzigde dingen in het heden echt SUPERslap bedacht. 3 seizoenen character ontwikkeling down the drain zo ongeveer. zoals die zoon van allison die nu ineens normaal is, of tess ineens terug. Zit ik echt niet op te wachten. Of die chick van Henryik begreep ook niet helemaal waarom alleen die 5 terug in de tijd gingen trouwens...
Ik dacht dat ze juist alle vijf gebeld werden, door t apparaat ofzo ... Verkeerd begrepen dan, oh wacht, geloof dat ik t weer weetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze toevallig alle 5 aan het bellen waren
Ik ben benieuwd hoe lang deze wijzigingen duren inderdaad
Ik denk dat ik er wel aan kan wennenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:32 schreef sbientje het volgende:
ik vind het echt helemaal niets deze verhaallijn...
dat tess terug is vind ik helemaal niet leuk.. what about allison en carter! en die andere twee pluspunten die jij noemt vind ik ook maar mwah...quote:Op maandag 19 juli 2010 08:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel aan kan wennen
prima:
-Tess terug
-Kevin normaal
-Dr. Grant in deze tijd
Kan leuk zijn:
-Fargo als hoofd GD
-Deputy Andy
Mindere kanten:
-Erg plotseling in de serie schrijven van Henry's vrouw
-Uit elkaar halen van team Carter & Jo
-Allison als hoofd medical
Als de rest van de serie maar niet bestaat uit het erachter komen wat er nog meer veranderd is.
Jawelquote:Op maandag 19 juli 2010 12:56 schreef SiGNe het volgende:
Deputy Andy, hebben we die trouwens niet al eens eerder gezien?
Hij is leuk deze keer. Wel voorspelbaar, weer een experiment dat fout gaat...quote:Op zondag 25 juli 2010 15:58 schreef sbientje het volgende:
deze aflevering vond ik dan weer WEL leuk
Goed verwoordquote:Op maandag 26 juli 2010 10:24 schreef Mirel het volgende:
Tess is knap en raar. Allison saai en emotieloze kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |