Je bent nog niet een bier waardigquote:Op maandag 22 mei 2006 09:26 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
![]()
ik was dus zo laatst bij een bedrijf (ik werk bij een extern bedrijf dat netwerkbeheer doet voor een boel MKB-bedrijven), wil wat lekkere sinas pakken... staat er daar in de keuken gewoon een perfect draft en in de koelkast gewoon een heleboel flesjes bier. JA HALLO IK WIL OOK BIER OP HET KANTOOR![]()
het was trouwens wel heineken, maarja bier is bier
wie heeft er hier ook bier op het werk?
Volgens de consumentengids konden maar 2 van de 10 bierkenners hun favo bier herkennen, waarvan er maar 1 zijn favoriete bier het lekkerste vond.quote:
Whehehehe.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:30 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Volgens de consumentengids konden maar 2 van de 10 bierkenners hun favo bier herkennen, waarvan er maar 1 zijn favoriete bier het lekkerste vond.
Maar ze hadden jou zeker mee moeten laten doen.
Tuurlijkquote:Op maandag 22 mei 2006 09:30 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Volgens de consumentengids konden maar 2 van de 10 bierkenners hun favo bier herkennen, waarvan er maar 1 zijn favoriete bier het lekkerste vond.
Maar ze hadden jou zeker mee moeten laten doen.
Whehehehehehehehhehe...quote:Op maandag 22 mei 2006 09:31 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Whehehehe.
Had ik al gezegd dat je een kutnewbie bent?
Bokbierfestivalquote:Op maandag 22 mei 2006 09:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk
Overal waar gratis bier valt te halen moeten ze mij mee laten doen
ROFLPANTOFFEL, dat is inderdaad niet echt vreemd neequote:Op maandag 22 mei 2006 09:32 schreef Chup het volgende:
Op mijn werk is er bier... maarja dat is niet zo vreemd als je in de horeca werkt
Er werd gevraagd of je bier op je werk hebt hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft: Grolsch, Grolsch Weizen, Palm, Leffe Blond, Leffe Triple, Irish Red en hoegaarden op t werk
k heb dat bier op mn werkquote:Op maandag 22 mei 2006 09:45 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Er werd gevraagd of je bier op je werk hebt hoor
Alsk wil wel hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 09:45 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
het gaat er ook om dat je het mag nuttigen tijdens je werktijd he
mn vriend heeft bier op zn werk, en iedereen blowt daar.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:26 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
![]()
wie heeft er hier ook bier op het werk?
wtf doet die voor werk dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:48 schreef kyraaa het volgende:
[..]
mn vriend heeft bier op zn werk, en iedereen blowt daar.
nog nooit iemand volkomen nuchter gezien.
maar jah, amsterdam is zo streng niet hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |