quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ahem..aan de dames die gebeft worden niet lekker vinden....dan doet je vriend dus echt iets niet goed he? Het is 1 van de lekkerste dingen die er is, maar er kunnen twee oorzaken zijn waardoor je het niet lekker vind.
A: je vriend denkt dat hij een schaaltje melk aan het leeglikken is
B: je voelt je niet op je gemak wanneer hij dat schaaltje melk aan het leeglikken is maar je durft niet te zeggen dat hij het niet goed doet.
Aha, jullie oude mensen weten van wantenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:49 schreef erodome het volgende:
Op mijn leefijd mag je er echt vanuit gaan dat iemand die niet aan oraal wil doen preuts is of vies van lichaamssappen is
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:41 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:
Voor wat hoort wat??
Wat is dat nou voor instelling![]()
Ik mag graag genot geven,en daar hoef ik dan echt niets voor terug...![]()
Ik ook..maar kan het niet hebben, als men daarna denkt dat je er wat voor terug wilquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:24 schreef vintrax het volgende:
[..]
Ben normaal gesproken sowieso meer een gever dan een nemer
Net zoiets als zeggen dat als je als vrouw niet klaarkomt van neuken je gewoon nooit goed geneukt bent. Ik denk dat het ietsie gecompliceerder ligt dan dat.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
MarcoV
maar natuurlijk is elke vrouw verschillend, maar de vrouwen die hier vertellen beffen niet lekker te vinden zijn imho nog nooit goed gebeft
en nee dames, ik geef jullie niet het nummer van mijn vriend![]()
Mee eens.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:06 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:
Ik ook..maar kan het niet hebben, als men daarna denkt dat je er wat voor terug wil![]()
precies dat vind ik nou ook..quote:Op zondag 28 mei 2006 21:56 schreef vintrax het volgende:
[..]
Mee eens.
Dat vind ik sowieso in het algemeen een rare gedachtegang trouwens. Iets doen, zodat je zelf iets terugkrijgt.Als je zo dingen gaat doen, komt dat in mijn ogen egoistisch over. Als je iets doet, dan doe je het omdat je het zelf wil, en niet om zelf er van te profiteren. Maar goed, in mijn ogen, profiteer je al, als je iets doet wat je echt wil.
Ja, ik ben raar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |