Dronken mensen kunnen ZO leuk zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Meisje 1 (bellend): i'm sorry, I'll call you back later
*Meisje gaat recht voor IR staan en staart naar boven (ja, ik ben vrij lang)
IR: *aarzelend* hello
Meisje 1: *met zeer onvaste stem* Hi, what's your name
Meisje 2: I'm sorry, I'm sorry
IR: I'm Eert
Meisje 1: *dezelfde onvaste stem* What's your name
Meisje 2: I'm really sorry
IR: I'm Eert
Meisje 1: * zo mogelijk nog onvastere stem* Did you finish your exams
IR: Yes
Meisje 1: What's your name
IR: It's Still Eert
Meisje 1: Sjoerd?
Meisje 2: I'm really really sorry
Uiteindelijk wist ik me uit de voeten te maken, en hoorde ik iemand in de achtergrond nog "I love you" roepen.
Meisje 2 probeerde de hele tijd meisje 1 weg te trekken en ik probeerde met een begripvolle blik te kijken die zei "ja, ik snap je probleem, maar ik kom er ook niet langs zo".quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dronken mensen kunnen ZO leuk zijn.
Vooral als je een beetje dronken bent.
Ik vind vooral meisje 2 hilarisch.
Ze had toch zeker wel een blote buik en ook nog een veel te kort rokje aan? De trend van dames tussen de 17 en 29 is namelijk om zo bloot mogelijik het uitgaansleven in te duiken. Of ze daar al dan niet het figuur voor hebben doet er niet toe. Je ziet dus dames rondlopen met een werkelijke hangbuizwijnenbuik onder hun te krappe topje. En dan vinden ze dat zelf nog mooi ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, mensen, dat is het ierse leven.
Zelden idd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij kom in NL zelden meisjes tegen die zó dronken zijn.
Ja, exact. Die vrijgezellenfeesten kwam ik het weekend dat ik in Galway was (en overigens ook in Temple Bar) veel te vaak tegen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ze had toch zeker wel een blote buik en ook nog een veel te kort rokje aan? De trend van dames tussen de 17 en 29 is namelijk om zo bloot mogelijik het uitgaansleven in te duiken. Of ze daar al dan niet het figuur voor hebben doet er niet toe. Je ziet dus dames rondlopen met een werkelijke hangbuizwijnenbuik onder hun te krappe topje. En dan vinden ze dat zelf nog mooi ook.
Als je hier in Galway de kroeg induikt op een vrij-, za-, of zondagavond zie je ook de vrijgezellenavondje voorbij komen. Allemaal te dikke dames in te korte pin-up pakjes, en mét bunny-ears. Een wonder dat er nog zoveel huwelijken plaatsvinden!![]()
Ja maar, je weet...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Meisje 2 probeerde de hele tijd meisje 1 weg te trekken en ik probeerde met een begripvolle blik te kijken die zei "ja, ik snap je probleem, maar ik kom er ook niet langs zo".
Volgens mij kom in NL zelden meisjes tegen die zó dronken zijn.
Kom je het weekend toch deze kant op! Laat ik je Galway en Connemara zien.quote:En oh, ik verveel me nu al hier, een halve dag na m'n laatste tentamen en 2 dagen nadat ik m'n Deense Vlam op het vliegtuig had gezet. Morgen maar eens een boek lezen.
Bedankt voor het aanbod, maar ik moet morgen heel huizelijk doen. Maandag is m'n vader in Dublin (handig, een vader die reisleider is) en dan ga ik bij hem 20 kilo bagage en kleren dumpen maar dan moet ik morgen wel Grote Wasdag en Grote Opruimdag houden. Grote Kutdag dus. Maar goed, over 5 dagen zit ik weer in het mij zo vertrouwde Nederland, en dat is ook wel weer eens leuk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:21 schreef ElizabethR het volgende:
Kom je het weekend toch deze kant op! Laat ik je Galway en Connemara zien.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:28 schreef broer het volgende:
meisjes zijn toch niet leuk?
Ik heb ze ook niet onzedelijk betast. Nog sterker, ik kreeg vandaag een smsje uit polen van iemand die mijn gezelschap miste en toen had ik nog minder zin om Wild Te Dansen En Te Scoren dan ik anders al gehad had.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:28 schreef broer het volgende:
Dronken meisjes zijn toch niet leuk?
Nooit, broer. Hoogstwaarschijnlijk. Of ze moet naar Sziget komen deze zomer.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:30 schreef broer het volgende:
Wanneer zie je je Deense weer, I.R.?
Uit sympathie doe ik met je mee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dus ik denk dat ik de komende dagen celibatair ga doorbrengen.
Huiselijk is ook belangrijk!! En NL ga ik niet zien voor er iemand van de familie dood is of zo ietsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar ik moet morgen heel huizelijk doen. Maandag is m'n vader in Dublin (handig, een vader die reisleider is) en dan ga ik bij hem 20 kilo bagage en kleren dumpen maar dan moet ik morgen wel Grote Wasdag en Grote Opruimdag houden. Grote Kutdag dus. Maar goed, over 5 dagen zit ik weer in het mij zo vertrouwde Nederland, en dat is ook wel weer eens leuk.
Neuken is voor paupers, broer. Ik sta daar boven.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:31 schreef broer het volgende:
[..]
Arme knul. Al zó lang niet mogen neuken?
Wat ik begrepen heb krijg ik volgende week vrijdag een welkomstfeestje, dus ik ben erg benieuwd hoe dat gaat worden. Ik kan minder delen met de S-B schare omdat ik bij m'n oma geen kabelinternet heb en als ik terug ga naar m'n kamer ook tijdelijk niet, maar wellicht kan ik toch nog wel een sfeerimpressie delen met het topic.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Huiselijk is ook belangrijk!! En NL ga ik niet zien voor er iemand van de familie dood is of zo iets
Ik ben benieuwd naar je verhalen als je weer terug bent!!
Je ontzegt jezelf De Grote Liefde. Waarom? Waaróm!?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn gevoel voor Romantiek Op Afstand houdt op wanneer iemand verder weg woont dan Amstelveen.
Jawel, alleen er zit ergens een tussengrens.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:28 schreef broer het volgende:
Dronken meisjes zijn toch niet leuk?
Het woord 'pauper' is voor 'paupers'. Dus je mag het best eens een keer proberen, hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:32 schreef Q. het volgende:
Neuken is voor paupers, broer. Ik sta daar boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |