Ik vind het altijd een prachtig gezicht bij de plaatselijke C1000, waar wel eens verdwaalde Staphorsters in klederdracht rondlopen. Een blinkende, gloednieuwe peugeot 407 of citroen C5, en dat er dan zo'n Kniertje of Aaltje uitstapt...quote:
Waar dan wel?quote:Op maandag 22 mei 2006 02:09 schreef rubinio het volgende:
Zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Kniertjequote:Op maandag 22 mei 2006 02:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een prachtig gezicht bij de plaatselijke C1000, waar wel eens verdwaalde Staphorsters in klederdracht rondlopen. Een blinkende, gloednieuwe peugeot 407 of citroen C5, en dat er dan zo'n Kniertje of Aaltje uitstapt...
Wat jammerquote:Op maandag 22 mei 2006 07:16 schreef fonkysht het volgende:
ik kom uit staphorst
Ja dank je, ik kan mijn bureau weer schoon gaan makenquote:
Maar daar hebben ze wel een friettent open he! En die plaatselijke hangplek was ook te zien op puberruil. Op zondag staat al het rapalje daar buiten (wel 3 man) !!quote:Op maandag 22 mei 2006 08:41 schreef Slarioux het volgende:
Ik zou er eik best willen wonen. Lekker scheef aangekeken worden door de buurt, genegeerd worden bij de buurtsuper. Eindelijk eens rust op zondag. Heerlijk.
Nou, je bent een buitenstaander, echt export, dus maak je maar geen zorgen over sociale controle. Ze controleren je wel, maar dat los je op door een paar keer piemelnaakt door je tuin te lopen.quote:Op maandag 22 mei 2006 08:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze wel een friettent open he! En die plaatselijke hangplek was ook te zien op puberruil. Op zondag staat al het rapalje daar buiten (wel 3 man) !!
(Sorrymaar ik vind het dus niets wonen in staphorst, een beetje sociale controle is misschien niet mis maar dát is te veel van het goeie
)
Hawaii is een eiland, dus je word dood gevonden op hawaii.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 08:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hawaii is een eiland, dus je word dood gevonden op hawaii.![]()
je word door de knokploeg in mekaar geslagen.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat voor reactie zou je krijgen als je overdag in de supermarkt loopt, je voet ergens tegenaan stoot en keihard "godverdomme!" roept?
Dan word je opgehangen op het dorpsplein En heel staphorst loopt uitquote:Op maandag 22 mei 2006 11:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat voor reactie zou je krijgen als je overdag in de supermarkt loopt, je voet ergens tegenaan stoot en keihard "godverdomme!" roept?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |