Thx. En de eerste was ook nog zo laf dat hij er speciaal een kloon voor aanmaakte!quote:Op maandag 22 mei 2006 00:03 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
flauw hoor, van degene die moesten reageren!![]()
![]()
hahahaha, net zoiets als ruzie zoeken, hééééél hard wegrennen, en als je ver zat bent je middelvinger opstekenquote:Op maandag 22 mei 2006 00:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Thx. En de eerste was ook nog zo laf dat hij er speciaal een kloon voor aanmaakte!![]()
jah, het topic is al om zeep geholpenquote:Op maandag 22 mei 2006 01:00 schreef it_was_me het volgende:
mag dit??
psst trustenquote:Op maandag 22 mei 2006 01:00 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
jah, het topic is al om zeep geholpen![]()
niks slapen trouwens, je post gewoon door
we kunnen hier nu ook een zo snél mogelijk...quote:Op maandag 22 mei 2006 12:40 schreef Mr.Holleeder het volgende:
Leuk zo'n topic met een OP die weg is geëdit.
Leuk forum.
Kut nu staat er een MEN topic in m'n AT.
Het spelletje was zo langzaam mogelijk een topic volmaken.quote:
Dan is het maar weer tijd voor een nieuwe post:Dquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:26 schreef Intergalactrick het volgende:
Valt best mee. 1 post per dag is het maximum.
Wat mij betreft. De OP was best wel aardig, het topic is alleen verbruid.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:43 schreef Goldboy het volgende:
Dus de TS wenst 'n slotje?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:16 schreef Riann het volgende:
ben benieuwd wanneer hij op slot gaat
idd!! niet posten dus!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
Als je niet post, gebeurt dat niet.![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
idd!! niet posten dus!!
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ik heb zin om het te verpesten voor iamredleader
Spam, eggs, bacon, spam and spam.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
spam!
hoe lang dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:06 schreef Riann het volgende:
nou gaat het toch wel heel erg lang duren
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:30 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Het spelletje was zo langzaam mogelijk een topic volmaken.
zijn idee kwam van een concert wat een jaar of 80 duurde.
Maar er waren lui die dat niet leuk vonden en dus gingen posten. Nu de OP weg is gehaald is dat een stuk minder.
Treiteren is ook o zo leuk![]()
Jah, ik ben een zeikerd,![]()
Eeeehhhh.... lees je in zou ik zeggenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:21 schreef Chen het volgende:
Wat is de bedoeling van het spel?
Post dan ook niet!quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:53 schreef LXIV het volgende:
Niet té snel heren, niet té snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |