Je hebt van die leuke zwart-wit psychedelische schilderijtjes! Waar je heel misselijk van wordt als je er te lang naar kijkt. Zou je dat niet doen? Behang is zo definitief. Meestal dan, want ik heb ooit eens zelf behangen en daar was eigenlijk niets definitiefs aan.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa de grote muur wilde ik limoen groen, tot het gordijn, daarachter komt fotobehang. en op een kort wandje wil ik retro psychedelisch behang
Zeg, hij wil een MOOIE kamer hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 00:02 schreef Parleur het volgende:
Moet Ang3l je komen helpen met verven?
daar mag je toch alleen in posten als je S en G bent tochquote:Op maandag 22 mei 2006 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Waar blijven eigenlijk alle andere [homo]-buikjes in dat S&G-topic?.
DM buiten beschouwing gelaten, want die post overal foto's van alles, tot aan z'n nieuwe projectiedinges voor slechtzienden.
idd...daar val k ook niet onderquote:Op maandag 22 mei 2006 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar mag je toch alleen in posten als je S en G bent toch![]()
Nee hoor, ook als je BB wilt laten zien dat er borsthaar isquote:Op maandag 22 mei 2006 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar mag je toch alleen in posten als je S en G bent toch![]()
Maar het is altijd heerlijk als je iemand ziet knoeien om dan te weten dat je het zelf beter kan!quote:Op maandag 22 mei 2006 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, hij wil een MOOIE kamer hoor
Ik help 'm wel met andere dingen
Tis maar goed dat je niet hier was toen ik mijn haren aan het verven was, je was er in gebleven denk ikquote:Op maandag 22 mei 2006 00:04 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar het is altijd heerlijk als je iemand ziet knoeien om dan te weten dat je het zelf beter kan!
Had dat eerder gezegdquote:Op maandag 22 mei 2006 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, ook als je BB wilt laten zien dat er borsthaar is
Nee, want ook IK ben niet S&Gquote:Op maandag 22 mei 2006 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Is Ang3l met zijn borstdons dan de enige S&G hier? [afbeelding]
Ik denk dat als ik daar ben er sowieso wel inblijf. Zélfs als je niet zit te verven.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis maar goed dat je niet hier was toen ik mijn haren aan het verven was, je was er in gebleven denk ik
Jerruh is bi, dus die laten we even buiten beschouwing.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want ook IK ben niet S&G
Besides, Jerre heeft er ook ooit gestaan, Vlarp ook. Wel meerdere volgens mij!
quote:Op maandag 22 mei 2006 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar we moeten nu wel wat beter opletten hoor
er zijn mensen die wat beginnen te vermoeden![]()
[..]
Ja blijkbaar zijn er mensen het voorbeeld van Creno gaan volgenquote:Op maandag 22 mei 2006 00:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik wist niet da'k zo overkwam?
quote:Op maandag 22 mei 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd
dan had ik vanochtend niet zo hoeven staan te hannesen met m'n mach 3![]()
Wat is S&G? Ik hou er niet van dat je codes gaat gebruiken die ik niet ken Ang3l!quote:Op maandag 22 mei 2006 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want ook IK ben niet S&G
Besides, Jerre heeft er ook ooit gestaan, Vlarp ook. Wel meerdere volgens mij!
nee want daar zit geen Aloe vera strip opquote:
Yep, de rest is allemaal spiegelglad.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Is Ang3l met zijn borstdons dan de enige S&G hier? [afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jerruh is bi, dus die laten we even buiten beschouwing..
Het wordt toch echt de hoogste tijd dat jij een Fok curus van Ang3l krijgtquote:Op maandag 22 mei 2006 00:10 schreef Parleur het volgende:
[..]
Wat is S&G? Ik hou er niet van dat je codes gaat gebruiken die ik niet ken Ang3l!
Euh, waarom heb ik wat niet nodig?quote:Op maandag 22 mei 2006 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee want daar zit geen Aloe vera strip op![]()
maar dat is dus een ding dat ik ochtend's nodig heb en jij niet![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 00:11 schreef Ang3l het volgende:
S&G = Sexy & Gewaagd
u bent toch voorzien van facial hairquote:Op maandag 22 mei 2006 00:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Euh, waarom heb ik wat niet nodig?
Gewaagd en gevaarlijk is iets anders dan sexy en gewaagdquote:Op maandag 22 mei 2006 00:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
En jij bent het niet? Nou liefurt... echt ALLES is gewaagd met je!
Nu, ik houdt 't wel kort, hoor. D.w.z. ik prefereer mijn lichaamshaar op een lengte te houden.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u bent toch voorzien van facial hair
dus hoeft niet dagelijks te scheren
I must be dreaming, we're onto somethingquote:Op maandag 22 mei 2006 00:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik ga slapen en maar eens S&G ga dromen
Momenteel is ang3l bezig met de cursus 'hoe moffel ik op eenvoudige wijze subtiel btw-verschillen weg als voorraadverschil' aan mij uit te leggen. We zitten al muurvast bij de introductie!quote:Op maandag 22 mei 2006 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het wordt toch echt de hoogste tijd dat jij een Fok curus van Ang3l krijgt
dan kan het openen van een nieuw topic ook direct aan de orde komen![]()
maar daarvoor gebruik je dan wellicht een electrieke trimmer voor en geen natscheer uitrusting om het weelderig te houdenquote:Op maandag 22 mei 2006 00:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu, ik houdt 't wel kort, hoor.
Sweet Dreams Ang3lquote:Op maandag 22 mei 2006 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I must be dreaming, we're onto something
I must be dreaming for I don't fall in love lawlessly
I must be dreaming oh, pinch me to waking
so undeniably yours as long as I'm losing it so completely
Slaap lekker
quote:Op maandag 22 mei 2006 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I must be dreaming, we're onto something
I must be dreaming for I don't fall in love lawlessly
I must be dreaming oh, pinch me to waking
so undeniably yours as long as I'm losing it so completely
Slaap lekker
maar da's de cursus tussen 9 en 17.00 uurquote:Op maandag 22 mei 2006 00:17 schreef Parleur het volgende:
[..]
Momenteel is ang3l bezig met de cursus 'hoe moffel ik op eenvoudige wijze subtiel btw-verschillen weg als voorraadverschil' aan mij uit te leggen. We zitten al muurvast bij de introductie!
Komt omdat jij weer veels te integer bezig bentquote:Op maandag 22 mei 2006 00:17 schreef Parleur het volgende:
[..]
Momenteel is ang3l bezig met de cursus 'hoe moffel ik op eenvoudige wijze subtiel btw-verschillen weg als voorraadverschil' aan mij uit te leggen. We zitten al muurvast bij de introductie!
Neh, ik heb een bad case of weekend-end blues, ik ga naar bedquote:Op maandag 22 mei 2006 00:18 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
De weekafsluiting... je vergeet de weekafsluiting HOERRR!
gewoon debet en credit in evenwicht houden is toch al goed genoegquote:Op maandag 22 mei 2006 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat jij weer veels te integer bezig bentgewoon wegmoffelen mens!
En het ook nog gewoon voor de hele wereld op Fok! zetten ook hoe jij je boekhoudpraktijken vorm geeft! Ik voel dat ik je wéér in bescherming moet nemen... ik ga slapen!quote:Op maandag 22 mei 2006 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat jij weer veels te integer bezig bentgewoon wegmoffelen mens!
Yup.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daarvoor gebruik je dan wellicht een electrieke trimmer voor en geen natscheer uitrusting om het weelderig te houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |