damn, ik had net in mijn moppenboekje gekeken en wilde er net eentje opdreunen....quote:Op zondag 21 mei 2006 23:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
De enige die hier grappen maakt over mijn omvang ben ik zelf
en geloof me dat doe ik ook
Misschien dat je even een samenvatting kunt maken? Of iemand anders wellicht? Degene die het doet krijgt een consumptiebon!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, dan ben ik bij deze gered
is zacht roze niet wat!?.
ach, kan ik hebbenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, een pakje winkelmerk naturel crackers van een paar week oud.
ik wil een retro disco stijl in mijn kamer... en wilde het limoengroen verven....quote:Op zondag 21 mei 2006 23:44 schreef Parleur het volgende:
[..]
Misschien dat je even een samenvatting kunt maken? Of iemand anders wellicht? Degene die het doet krijgt een consumptiebon!
Ik zoek iets dat lekker vloekt met limoengroen. Eigenlijk is dat paars... maar dat heeft Ang3l gewoon óók al!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je gaat toch wat dat betreft op je eigen gevoel af?
Ik vind een hint van limoengroen wel mooi, maar men moet wat kleuren betreft maat weten te houden. Doch wit kan altijd.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil een retro disco stijl in mijn kamer... en wilde het limoengroen verven.....
ik ga nameijl woensdag verhuizen!
als het in de frituur te gooien is, is het welkom!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wacht, ik heb ook nog een kaaskorst
Ik zou zeggen, blauw, da's de kleur van de vrije ziel.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:47 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik zoek iets dat lekker vloekt met limoengroen. Eigenlijk is dat paars... maar dat heeft Ang3l gewoon óók al!
Op zich is het misschien wel een samenvatting, maar ik kan hier geen consumptiebon voor geven!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil een retro disco stijl in mijn kamer... en wilde het limoengroen verven.....
ik ga nameijl woensdag verhuizen!
maar ik ben toch meestal wel aardig hier... toch....??quote:Op zondag 21 mei 2006 23:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Probeer 'ns in 't geheel aardig te zijn? (*richt zich ook tot de anderen)
Jij welquote:Op zondag 21 mei 2006 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik ben toch meestal wel aardig hier... toch....??![]()
Gefrituurd kaarsvet :-Squote:Op zondag 21 mei 2006 23:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als het in de frituur te gooien is, is het welkom!
ja maar zeer plaatselijk dusquote:Op zondag 21 mei 2006 23:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zie? Alweer 'n boze reactie uit die contreien.
hmzz ja ik wil lichte kleuren maar wel retro kleuren!, dus dacht aan groen, of iets blauwigs!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:49 schreef Parleur het volgende:
[..]
Op zich is het misschien wel een samenvatting, maar ik kan hier geen consumptiebon voor geven!
Waar ga je heen verhuizen? En limoengroen moet je ab-so-luut niet doen! Al is limoengroen natuurlijk wel kei-retro! Ik wil dat donkere bordeau-rood, dat lijkt me wel wat. Met iets cremerigs wit ofzo.
Neeheee, G4.50.70quote:Op zondag 21 mei 2006 23:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, dan ben ik bij deze gered
is zacht roze niet wat!?.
Blauw lijkt me koud en ongezellig. Misschien lichtblauw... maar dat lijkt dan toch gauw op een witte muur die vies geworden is. Ik doe een muur donker en dan drie licht.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hmzz ja ik wil lichte kleuren maar wel retro kleuren!, dus dacht aan groen, of iets blauwigs!
mjwa de grote muur wilde ik limoen groen, tot het gordijn, daarachter komt fotobehang. en op een kort wandje wil ik retro psychedelisch behangquote:Op zondag 21 mei 2006 23:54 schreef Parleur het volgende:
[..]
Blauw lijkt me koud en ongezellig. Misschien lichtblauw... maar dat lijkt dan toch gauw op een witte muur die vies geworden is. Ik doe een muur donker en dan drie licht.
Wie komen je eigenlijk uitzwaaien?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:54 schreef wonderer het volgende:
Bradley heeft gister de badkamer schoongemaaktEn nu is hij de rest aan het opruimen
En ik ga slapen want ik moet morgen werken en John verdomt het gewoon even te laten weten waarom ie wel op fora kan posten maar niet even op MSN kan komen
Heb ik al gevraagd.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie komen je eigenlijk uitzwaaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |