midi.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hoe groot is de systeemkast?
Ik zal dat asap voor je opzoeken welk moederbord erin zit. . Het is wel een bak met sdram, en 3 bankjes. Ik ga ervanuit dat 1,5 gig het maximum is. Maar morgen zal ik m s aansluiten.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hoeveel geheugen kan er maximaal in? Als er maximaal 4GB in kan, kan ik de machine wel gebruiken.
Ik zal vanmiddag even kijken.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Al uitgezocht hoeveel GB ram erin kan?
inderdaad, ook als divxbak voor bij je tv, wat best leuk isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:24 schreef George-Butters het volgende:
Dat zijn inderdaad mogelijkheden
Je kan echt zoooo veel nog met een systeempje als deze.
*Meldt. (DivX en een flinke harde schijf met muziek.)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:47 schreef Party_P het volgende:
[..]
inderdaad, ook als divxbak voor bij je tv, wat best leuk is
Excuses voor de vertraging. De omstandigheden thuis hebben voor wat vertraging gezorgd. Ik beloof het je voor het einde van de week te vertellen.quote:
wat moet jij in godsnaam met 4gb ram in zo'n pc? Database server? dan is 800mhz niet echt veel.quote:
http://www.danga.com/memcached/quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:23 schreef Party_P het volgende:
[..]
wat moet jij in godsnaam met 4gb ram in zo'n pc? Database server? dan is 800mhz niet echt veel.
Kans is zeer groot dat er max 1,5gb ram in kan. Als er 4 sdram sloten in zitten, is het max 2gb.
dat is best interessant. Eigenlijk min of meer een RAMdrive. Retesnel (dan is zelfs SD-Ram snel), maar wel duur en als stroom wegvalt is data weg.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
http://www.danga.com/memcached/
Nee, voor mijn Wikipedia-mirror.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:45 schreef Party_P het volgende:
[..]
dat is best interessant. Eigenlijk min of meer een RAMdrive. Retesnel (dan is zelfs SD-Ram snel), maar wel duur en als stroom wegvalt is data weg.
Maar waar wil je het voor gebruiken? Voor de shop?
quote:CPU Socket
Voor Socket A AMD Athlon XP processoren 1500+ tot 1800+, en 600MHz tot 1.4GHz AMD Athlon en AMD Duron processoren
Ondersteund Socket A processoren van 600MHz tot 1.4GHz AMD Athlon en AMD Duron
Chipset
VIA KT133A AGPSet (KT133A + VT82C686B)
Geheugen
Tot maximaal 1.5GB Systeem geheugen
3 x 168pin DIMM voor PC133/VC133 geheugen
Uitbreidings sloten
Vijf PCI sloten PCI versie 2.2
1x 1.5v AGP v2.0 4X/2X aansluiting
Geīntegreerde PCI/IDE
Two IDE controllers ATA 100
Forum Opties | |