Is er nou al bekend welke show er op HBO word uitgezonden?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:26 schreef creno het volgende:
tnx CDP en Dave
Yup.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:27 schreef Dave het volgende:
Gaat het over Madonna toevallig?
maar deze jongens zijn dan ook niet homo, dus misschien is het maar beter dat zij jou niet kennen, al zijn ze best open mindedquote:Op zondag 21 mei 2006 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Euh... ik weet het niet zeker, ik ken niet veel homo's van mijn school. En degene die ik ken weet ik niet van waar ze wonen.
9 uur eerder. Dus half een 's middagsquote:Op zondag 21 mei 2006 21:24 schreef creno het volgende:
weet iemand hoe laat het nu is in Los Angeles ?
Luukskequote:
Van welk jaar zijn ze? (Of hoe heten ze, maar dat gaat vast net iets te ver)quote:Op zondag 21 mei 2006 21:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar deze jongens zijn dan ook niet homo, dus misschien is het maar beter dat zij jou niet kennen, al zijn ze best open minded
Lucky bitches.quote:
jongens die bij mij komen zijn wietrokers dus als je dat ook doet wordt de kans nog groterquote:Op zondag 21 mei 2006 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Euh... ik weet het niet zeker, ik ken niet veel homo's van mijn school. En degene die ik ken weet ik niet van waar ze wonen.
Roken, zowel wiet als andere middelen, is niet aan mij besteedt.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jongens die bij mij komen zijn wietrokers dus als je dat ook doet wordt de kans nog groter
eigenlijk vinden sommigen dat dit niet kan, maar die jongens komen hier toch nooitquote:Op zondag 21 mei 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van welk jaar zijn ze? (Of hoe heten ze, maar dat gaat vast net iets te ver)
In het briljante nummer Hallelujah van Jeff Buckley zit een hele lange noot op een gegeven moment.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Roken, zowel wiet als andere middelen, is niet aan mij besteedt.
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eigenlijk vinden sommigen dat dit niet kan, maar die jongens komen hier toch nooitWhehe, bij die eerste heb ik in de klas gezeten. Maar nooit echt veel mee opgeschoten. Die tweede zegt me niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Tha_Erik op 21-05-2006 21:44:03 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
dat wil ik horen!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:32 schreef LuQas het volgende:
[..]
In het briljante nummer Hallelujah van Jeff Buckley zit een hele lange noot op een gegeven moment.
(Halleluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuujah). Die kon ik vroeger nooit volhouden als ik meezong, maar nu ben ik een jaar gestopt met roken en lukt het weer.![]()
Dat is ook best een mooi nummer.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:32 schreef LuQas het volgende:
[..]
In het briljante nummer Hallelujah van Jeff Buckley zit een hele lange noot op een gegeven moment.
(Halleluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuujah). Die kon ik vroeger nooit volhouden als ik meezong, maar nu ben ik een jaar gestopt met roken en lukt het weer.![]()
Nah, laat dat maar zitten ja. Want misschien dat zei wel een open-mind hebben, maar volgens mij ook een open-mond en als het eenmaal bekend is in de kringen rond hun, dan weet binnen drie dagen de hele school het, en daar zit ik neit op te wachten.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
hahaha
wow je hebt zeker liever niet dat ik aan hem iets laat weten over je geaardheid?
daar heb je wel gelijk in, hij is erg open mondquote:Op zondag 21 mei 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah, laat dat maar zitten ja. Want misschien dat zei wel een open-mind hebben, maar volgens mij ook een open-mond en als het eenmaal bekend is in de kringen rond hun, dan weet binnen drie dagen de hele school het, en daar zit ik neit op te wachten.
Ik wil dat niet horen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Imogen Heap - Hallelujah![]()
Die moet k zien te vinden.
Mwjah hij zat onder de laatste scene van The OC dit jaar. Was leuk gedaan want Jeff Buckley - Hallelujah was het eerste seizoen het laaste nummer en vorig jaar Imogen Heap - Hide and Seek. dus nu een combo van die 2quote:Op zondag 21 mei 2006 21:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik wil dat niet horen.
Die dame kan zooooooo niet zingen, die moet dat nummer niet verkrachten, alleen Jeff Buckley mag er passioneel de liefde mee bedrijven. (en Leonard Cohen zelf natuurlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |